Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Da kan jeg også kalles en sliter.... Har en gutt på 2 1/2 og skulle hatt en gutt på 8 mnd, men som jeg mistet i krybbedød i magen 5 mnd på vei. Begge de to guttene ble laget på 1 forsøk, så dette hele året med prøving har vært utrolig tøft for oss! Spesielt siden vi startet prøvingen med en gang vi mistet. Befinner oss liksom i et vakum.... Dere forstår sikkert hva jeg mener.

Håper vi alle kan gå og bære på hemmeligheten om at vi er blitt gravide i løpet av sommeren! Det fortjener vi virkelig! Lengter så etter å være gravid igjen!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5097532-melder-meg-inn-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg og velkommen til oss!

Så flott at du har en gutt fra før. Selvom ting selvfølgelig kan forandre seg slik at dere nå sliter viser det jo at dere kan få det til. Kan godt forstå at dette året har vært vanskelig for dere. Du er "vant" til å få det til på første forsøk og da forstår jeg at det blir ekstra vanskelig når det plutselig ikke skjer. I tillegg må du ikke glemme at du har hatt en sein SA som både kropp og sinn skal bearbeide og komme seg igjennom.

Ønsker deg masse lykke til!

Og håper at våren og sommeren gjør susen for deg

Klem

Hei og velkommen hit....

Trist historie du har.

Kroppen kan desverre bli litt i ulage etter senaborter. Det ble min kropp. Det er som hun skriver over her at det er mye som skal gjennomarbeides både fysisk og ikke minst psykisk. Gynekologen min mente etter min forrige senabort at kanskje noe av grunnnen til at det kan ta lang tid å bli gravid etter en slik opplevelse, rett og slett kan være en sorgsperre i hjernen. Ikke vet jeg! Jeg endte opp med hormonmedisiner som gjorde susen.

Jeg forstår så godt hva du mener med dette vakumet. Lengter etter den "gravid bobla" mi jeg også.

Vi får satse på at vi kan se de berømte to blå strekene i løpet av sommeren.

Klem

Hei og velkommen inn hit til oss travere !

Trist å høre historien din. Vet hvor sørgelig det er å miste etterlengtede barn, og så slite for å få klaff igjen.. Tiden flyger ikke akkurat avgårde i ventetiden, for å si det sånn !

Mitt mål er spire i magen før jul.. så stresser ikke så mye med det enda. Har prøvd i snart 2 år på nr 2, vesla er 4 år nå. Hadde håpt på 2-3 år imellom barna, men det går ikke alltid som man planlegger. Kanskje like greit å ikke planlegge så altfor mye, det er min erfaring.

Lykke til med prøvinga, håper dere snart får et frø som vokser til en vakker rose !

VelkomstKlem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...