Gå til innhold

Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro.....

Anbefalte innlegg

Testet positivt med cb digital igår morges, det kom frem GRAVID i displayet. Ville ta en test idag og for moro skyld, men idag stod det INTET GRAVID, tok den jo med morgen urin idag og, har ikke ikm før imora eller man- er jeg gravid eller ????SNufffs....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5097531-n%C3%A5-vet-jeg-ikke-hva-jeg-skal-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg HATER tester !!!

Jeg hadde IKM 12.mai, og har følt meg skikkelig gravid. Alle symptomer. I går glimtet jeg til og tok to prøver - negative , + en med morgenurin i dag ( CB digital) - like negativ. Snufs...

Da får jeg vel regne med at jeg har følt meg sjuk pga PMs plager da. Er lenge siden jeg har vært uten piller, så jeg husker ikke helt hvordan det var.

Men jeg trodde at man ikke kunne få frem Gravid feltet dersom man ikke var gravid ??? Fordi man da ikke har graviditetshormoner som slår ut på testen i kroppen??

Lykke til, da :-)

Annonse

Jeg har opplevd det samme. Testet positivt to dager før IKM, men så negativt en dag før. Mensen kom som vanlig. Dette har skjedd 3 ganger. Legen mener jeg blir befruktet, men at det ikke blir noe mer utav det. Veldig vanlig og derfor bør man ikke teste før IKM. Håper du er gravid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...