Gå til innhold

Nå er det vel ikke lenge til han krabber?

Anbefalte innlegg

Når det er noe han virkelig vil ha så drar han seg opp på alle fire - og tar et liiiiiite krabbesteg i riktig retning før det er ned igjen på magen (eller han tryner!). Og iblant så drar han seg opp på alle fire også drar han begge beina under seg slik at det ser ut som om han "hopper" et lite steg fremover. Er vel ikke lange veien igjen nå til han får det til på ordentlig?

Det jeg ser han også gjør er at når han skal ta krabbesteget sitt litt fremover så prøver han å bruke tærne også, ikke bare knærne, så da saboterer han jo litt for seg selv egentlig.

Himmel så fort det går nå for tiden! Det føles ikke sååååå lenge siden at han bare lå på rygg og stirret i taket :)

Fortsetter under...

Ja, det eneste jeg VIRKELIG kunne tenke meg var at han enda lå stille på stellebordet! Akkurat det er litt slitsomt iblant, når han hele tiden skal over på magen.

Min er 6,5 mnd nå. Han har stått på alle fire og gynget i en uke! Og det synes han er kjempestas, tror han er veldig fornøyd med å ha utvidet horisonten litt :) Nå skal han helst ha tak i ting som er litt høyt oppe, så han tar tak med begge hendene og prøver å dra seg opp til hyller og sånn - men han ligger jo på magen så det funker ikke så bra akkurat.

Litt skummelt å vite at han snart kan komme seg dit han vil. Er ikke heeelt klar for det, mye som må ryddes unna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...