Gå til innhold

Phu,lørdag i dag. Snart uke 21....

Anbefalte innlegg

Kjenner at jeg blir mer og mer nervøs for hver dag som går,og føler TR symptoner. Tror jeg.

Nei,jeg vet ikke,psyken går opp og ned for hver dag nå.

Gruer meg til jeg skal teste,eller kanskje TR kommer overraskende på besøk før det. Tror det blir en skvett med tårer uansett...

Noen andre som kjenner nå at dagene er til å ta og føle på?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5097297-phul%C3%B8rdag-i-dag-snart-uke-21/
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff ja en heil veke til eg har ikm, lurer på om eg klarer vente heilt til da før eg testa...hehe... Om eg er gravid eller ikkje er mykje i tankane etterkvart ja., i natt drømte eg tilogmed at eg er gravid:-) får håpe eg er sanndrømt da....

hei dere, hva er egentlig forskjellen på CB og CB digitale tester? Jeg har brukt vanlig CB med streker. Hva syns dere er best å bruke?

Har IKM 17.-20. mai og føler meg rett og slett gravid, vet ikke helt hvorfor med unntak av flere symptomer - og ingen TR eller spotting på gang. Har gravid i tankene 24 timer i døgnet tror jeg, litt redd for at jeg tolker alle "tegn" som jeg vil og blir superskuffet men.. CB viste negativ både 17. og i dag tidlig, men jeg er jo ikke noe særlig over tiden heller siden noen ikke slår ut før flere dager etter.. dette er første forsøk, fjernet spiral 25/4 så er bare sååå klar for full klaff og baby på gang! :) må innrømme at dette forumet er helt genialt for oss prøvere og det minsker jo ikke helt interessen for temaet heller, he-he :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...