Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har blitt spådd av Cec26, vet jo selvsagt ikke om svarene jeg fikk stemmer i fremtiden enda, men fikk opp mye detaljer om oss som umulig hun kan ha gjettet på. Så tror hun er flink og anbefaler hun, hun virker seriøs!

Ikke driver hun å reklamerer for seg selv og tar kun et symbolsk honorar,

=)

heihei

titter innom fra 2. trimester jeg... jeg stoler ikke på den spåingen her inne. jeg ble spådd at jeg venter en gutt, både av kimby (på dib) og av superblomst. følte selv at det var en liten jente, ringtesten sa jente, og kinesiske fødselskartet sa jente. kom på ultralyd, og tenkte jo at det var en gutt siden de hadde sagt det (har alltid trodd på spåing og sånn), men det var en liten jente inni magen min. så det her inne tror jeg ikke du skal ta så veldig bokstavlig... men jeg ble spådd av ei dame på alternativmessa i spektrum i vinter, og alt hun sa stemte både på meg og på venninna mi...

Hei jenter,

Jeg har også blitt spådd av KIMBY.. Syns svarene jeg fikk pr mail hørtes helt rare ut og noen var rett og slett feil (ift. nåværende situasjon), og hun svarte ikke på alle spørsmålene mine. Jeg har i tillegg til dette blitt spådd av Cec26 som kom med helt andre svar..Så jeg vet ikke jeg.. Tror ikke jeg vil anbefale å betale 200,- for en kort mail i retur.. Cec26 tar ihvertfall bare 100,-

Annonse

er så rystet over hvor kritiske enkelte av dere er.

tror dere det er så simpelt å lese en person???jeg spår ikke jeg er klarsynt,og må bruke alle mine krefter for å komme inn i en person for så å se på fremtiden.

tror dere det finnes klarsynte som er 110% feilfri???ja så va så snill å leit henne frem til meg.

er en person lukket så er det utrolig vanskelig på les den person.

og du som var så missfornøyd....har blitt veldig glad om du kunne si det over mail til meg og ikke lagt det ut her inne.

kan si det sånn...jeg har lest flere 1000 personer og ca 100 av dem har jeg bomma litt på.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...