Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har denne flotte fargerike sjiraffen? Iallefall - et kjempegodt tips! Gutten min elsker denne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt elsker den også! En sikker vinner når alt annet er galt! :)

Skrevet

Sjiraff har jeg ikke sett, hm... de er kule de Lamaz lekene. Vi har en larve og jenta vår elsker den. Det er så mange fine ting på den som babyer oppdager etterhvert som de blir større. Utrolig flotte leker (synes jeg hvertfall)

Skrevet

Ja, Lamaze-lekene liker vi også! Har sommerfuglen og eplet. Spesielt sommerfuglen har slått an her..Blir liksom aldri lei den.

Skrevet

Kjøpr dere de henne da??

Skrevet

kjöpte vaar paa Toys R Us iallefall

Skrevet

Vår kjøpte jeg på vinterbrosenteret i en lekebutikk (på østlandet). Husker ikke hva lekebutikken heter, men det er jo bare kjedebutikker på vinterbro så...

Skrevet

Ja, Lamaze-leker er utrolig fine! Føler vi har alt noen ganger, men... Har ingen sjiraff, og kan ikke huske å ha sett det i farten heller.

Men har uro, speil, rangle, sommerfuglen, en kube med masse "armer", badeleker, og "gullfiskbolle".

Men den største suksessen er den sommerfuglen. Vært favorittleka siden hun var ca 3 mnd, og hun er nå 10 1/2 mnd.

Skrevet

Ja, er vanlig lekebutikk jeg har kjøpt på også. Har sett dem i mange forskjellige butikker, så det skal ikke være vanskelig å få tak i :)

Skrevet

Fant ei nett-side, der det var bilder av lekene. Saaaa mye fint :)

Skrevet

Sökte paa Lamaze toys jeg da og da fant jeg denne: www.geniousbabies.com/lamazetoys.html.

Gaar nok ikke ann aa bestille for oss, men det er naa en liten oversikt over hva som finnes iallefall (med bilder)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...