Gå til innhold

Mai: elmaibaby??


jannine

Anbefalte innlegg

halloen!

 

har du baby på innsiden ennå, eller har den lille kommet seg ut nå??

 

er stadig innom og kikker for å se hvem som føder og sånn...

-men kan ikke si jeg har sett noen gladmelding fra deg,ennå...

 

Du må jo være noen dager på overtid, i tilfelle nå.. rart at du skal gå over nå, da du fødte før tiden sist gang..ble jo omvendt for meg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jannine,

 

JA jeg er fortsatt hjemme:(....går sent her gitt.

Har en avtale på føden i ettermiddag ( om ikke det er for stor pågang der ) om å komme til registrering av babyn++

 

Så er veldig spent kan du si!! Det blir liksom ikke noe fart på detta her. Føler hver kveld ( kun om kvelden ) at noe er i gjerde...men nei da!

 

Sist gikk jo vannet, og ingenting sjedde, da ble jeg som du vet satt i gang ( drypp ) etter to dager. Så kanskje jeg er av den typen som må bli satt i gang!??!! Kan tro tankene surrer....ventet i 4 uker jeg vettu;)

 

Er i dag 7 dager over termin:(

 

Dere da, går det bra? Hva skal "mini" hete?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!

 

oj, kan tenke meg du er litt lei nå,ja. Håpe de gjør noe i dag, da :)

Er kjipt å gå sånn å vente... jeg rakk ikke det jeg vettu, denne gangen... men venta litt sist da..

 

Joda, her går det greit, men det er og har vært endel styr...

Er tydeligvis ikke barebare å få før termin heller :(

Han ( som iallefall skal hete Nicolay, og kanskje med Felix foran...) var jo ett lite prakteksemplar av en baby første to ukene...hehe men så gikk angreretten ut, ja...uff vi er litt slitne. får jo kollikk denna ungen her også... og det er ett slit, gitt!! prøvd homeopat og div ting og tang, holder det nå litt i sjakk med maltekstrakt. tenker det blir kiropraktor til uka, også satse på at det er tingen :)

 

Hadde jo gulsott, og lå i lys andre dagen på sykehuset, og da gikk de bilirubinverdiene fint ned, og legene var fornøyde.

men da han fortsatt er påskebrun etter 14 dager, var de ikke så fornøyde lenger, og det blir tatt masse blodprøver over flere dager.... og det er ikke noe særlig for en liten knott.

Finner igrunn ikke helt årsaken til det, og derfor skal han til sjekk en gang i uka fra nå. Venter fortsatt på noen virusprøver av noe slag.. Men det skal visst ikke være noe farlig.

 

Så for å liksom sette igang noe,da.. mens man venter på prøvesvar..hehe. Det er visst leveren som skal bryte ned gulsott, og det er ikke alltid det går med stofffene i morsmelka.. jobber mot hverandre gitt...jippi!! derfor må jeg amme og gi tillegg annenhver gang. . og det innebærer at jeg må pumpe når han får flaske.. så for å liksom ha litt ekstra å styre med, så har det blitt ett spetakkel å amme, fordi han foretrekker flaska,-som går fortere... så det spørs om jeg gidder å fortsette denne ammingen hvis dette skal vedvare.. _men det kan ha hjulpet litt, da.for verdiene har gått noe ned... heldigvis :)

Men ellers ser han ut til å trives og har gått opp en kg alt.. :)

 

Skulle hatt eksamen forrige uke, men fikk sykemelding, -hadde ikke fått lest og ikke sovet på to netter.. men tok en eksamen på torsdag iallefall, så det kan jo hende jeg står med ett nødskrik.. hihi

Har en ukeseksamen og en fulldags igjen. Men vi tar en dag av gangen her, uten altfor mye planlegging. Ser an dagsformen til lillegutt...

 

Jaja det får være nok syting for denne gang... huff hehe

 

Masse lykke til med fødsel, og håper det skjer fort!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

huff da..kolikk er ikke noe særlig. Ikke noe artig når det er noe med barna våre:( de kjæreste vi har vettu!

Det er jo positivt at han går opp i vekt da! Men man kan jo selvfølgelig bli forvirret av mindre...

Du må jo ikke slite deg helt ut du heller, er jo ikke noe særlig for lille mann det!

 

Du må ha masse lykke til med eksamen og alt det...ikke stress, det løper vel ikke fra deg!?

 

Vel, jeg venter ENNÅ!!!!!!!!! Var som sagt på føden på søndag, og da hadde jeg jevnlige sammentrekninger vært 10 min ca, og jeg kjente de i ryggen ( ikke noe og grine over men...) og det varte mens vi satt og ventet på jordmor samtale etterpå...fikk en antydning til håp om at noe var ordentlig i gang. Da jeg sa det til jordmor ville hun undersøke meg.

 

Hun nådde ikke frem til mormunn, og ville ikke lage noe styr ut av det, så da vet jeg jo ikke om jeg er moden,åpning osv:(

Dette fortsatt utover kvelden i går, så ga det seg da jeg la meg...lå våken til halvfem i dag morges for å kjenne etter tegn! TRØTT JA!

 

Så nå er jeg liksom ikke så "happy" igjen...prøver å ikke vente for mye men ikke lett...9 dager over...

 

Ja ja nok syting fra meg;)

 

Nok en gang, LYKKE TIL MED LILLE NURKET OG DEG SELVFØLGELIG!

 

Gir vidre rapport jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det:) stresser ikke med de eksamnene da..

 

stakkars deg, skjønner du er møkkalei. Men nå må du iallefall bli satt igang om det ikke skjer noe snart.. For man går vel ikke mer enn 14 dager? Fyttikatta, tror jeg hadde vaska vinduene til naboen i ren desperasjon.. hehe

 

Tror den ungen din har det for bra der inne, du må gjøre det litt utrivelig vettu:) hehe tror ikke du trenger å ligge våken for å vente etter tegn... pleier vel å kjenne det ganske bra at ting er i gang.. -mener å huske,ja..

Satser på at du er på føden nå,jeg :) tvitvi!!

 

Vært hos kiropraktor i dag vi,da. Det var litt ille å se på, gitt.

Han sa at, nå måtte jeg ikke bli redd, for det kom til å komme en reaksjon.. hehe og det gjorde det, ja. tre trykk nedover ryggen, også tar han ungen opp, og han vrenger hele ansiktet og blir knall rød, men det tar laaang tid før vrælet kommer.. skikkelig ekkelt! uff..

Satser alt på at detta skal hjelpe:) Neste time på mandag også blir tredje og siste samme uka.. Gleder oss til rolige kvelder...

 

Jaja, han har fått øyekatarr i natt da.. også vært surklete de siste dagene.. så detta vil visst ingen ende ta.. -kan ikke huske at det var så mye greier å ha smått i hus.. hihi

-men man glemmer det man vil glemme!!

 

Lykke til med fødinga! regner med at neste innlegg inneholder opplysninger om smått!!

 

Snakkes!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...