Gå til innhold

Bekkenløsning....:(


to tette og ei badehette:o)

Anbefalte innlegg

Ja da er vi på`n igjen. Jeg er 9+6 og allerede kjenner jeg bekkenløsninga. Begynte tidlig sist også, men denne gangen er det vondere. Gruer meg veldig til lengre ut i svangerskapet, havner sikkert på krykker igjen. Tenker veldig på sønnen som er 13 mnd nå, hvordan skal jeg klare å ta meg av han da? Pappan jobber så mye overtid at han er det ikke mye hjelp i. Nei dette ser jeg mørkt på nå ja. Er det noen der ute som har samme erfaring, og kanskje det er noen som kan gi meg noen trøstende ord???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 8 og kjenner også bekkenløsninga begynne... I forige uke hadde jeg problemer med å gå, men nå er det litt bedre. I forige svangerskap begynte det i uke 8 og jeg var sykemeldt de siste 6 månedene! Gruer meg kjempemasse til bekkenløsninga og til å måtte ta vare på et barn i tillegg.. Tenkte jeg skulle begynne med basseng tidlig, men det stopper desverre opp i løpet av sommeren :( Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kjenner dere at dere har begynnende bekkenløsning? Jeg har hatt mer vondt i ryggen enn vanlig, og legen sa at det kunne være bekkenløsning som var på gang. Jeg hadde veldig vondt hele dagen den18., men sikkert pga gikk så mye den 17. Fortsatt ikke helt bra. Hva gjør man for å forebygge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vondt fra halebeinet og ned. Vanskelig å forklare smerten, men kan kanskje sammenlignes med at man har slått seg hardt. Sist jeg var gravid fikk jeg også veldig vondt i skambeinet, og da vannet gikk klarte jeg så vidt å røre meg. Tror nok gutten sklei godt ned i bekkenet mitt da:o) Vondt var det ivertfall. Bekkenløsning kjennes ut som om man rett og slett har slått halebeinet sitt hardt, gjerne med stråling nedover beinet/beina. Dette er mmin forklaring, kanskje noen andre kan forklare bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...