Iroim Skrevet 20. mai 2006 #1 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg ha så lite symptomer på graviditet at jeg nesten ikke tror jeg er gravid.... Har vært hos legen, å fått det bekreftet altså. Så vet jo at jeg er det..... Kanskje jeg bare er heldig å slipper unna alle plagene:=) Andre som har det på samme måte? Er 5+4 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ramona Skrevet 20. mai 2006 #2 Del Skrevet 20. mai 2006 Hei Jeg var veldig oppblåst den første perioden, men nå har jeg hatt 3 uker som jeg nesten ikke har følt noe. Har vært litt bekymret selv men alt er der. Jeg går inn i uke 13 nå. Har også tenkt at så lenge jeg ikke har noe blødninger er alt i orden. Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. mai 2006 Så fint at noen orket å svare!!! Nå roet du meg ned... Oppblåst er jeg også, spesielt om kvelden.... Klarer ikke å trekke inn magen om jeg vil engang:=) Ingen blødninger her heller, så da regner jeg også med at alt er i orden! Lykke til selv Ramona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrømti Skrevet 20. mai 2006 #4 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg er 14+3, og hadde det ikke vært for at jeg har sett Lykkeliten på UL så vet jeg jammen ikke hva jeg hadde trodd! Brystene er litt forandra, det er vel det hele. Men nå har jeg kommet såpass "langt" at jeg kan av og til kjenne livmora med hendene, det er skikkelig gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. mai 2006 #5 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg er 5+0 og lurer litt på det samme. Innimellom har jeg vondt i korsryggen, men er samtidig forkjølet, så plager som hodepine og slikt kan like gjerne komme av noe annet. Føler meg ikke mye gravid nei, igår var det like før jeg glemte å sjekke pakningsvedlegget på noen hostetabletter. Hostet så fælt, og tenkte jeg skulle få stoppet det...Kom i siste liten på å sjekke og det sto "skal ikke tas av gravide"...hehe, ble nesten litt redd over at jeg like gjerne kunne svelget ned et par og kommet på det like etterpå... Men så lenge det ikke blør bør det vel være en spire som vokser? Symptomene kan jo komme etter hvert, og dersom de ikke gjør det, så skal man vel egentlig bare være fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaja Skrevet 20. mai 2006 #6 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg er 6+2. Forrige uke var jeg i kjempefin form nesten uten symptomer, nå er jeg et sofavrak. Det er lenge igjen vær glad så lenge du slipper symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wicca Skrevet 20. mai 2006 #7 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg har heller ingen symptomer, litt småkvalm av og til da men ikke noe mer er 5+0. Har veldig kraftige menssmerter innimellom da så jeg er redd for å miste men jeg blør ikke så jeg satser på at det bare er frøet som vokser og livmoren gir beskjed om det. Kan ikke huske det var så vondt sist da, den gangen var jeg veldig kvalm og var veldig øm i brystene, det har jeg ikke no i det hele tatt.....hmmm bare bekymringer jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella&jeg Skrevet 20. mai 2006 #8 Del Skrevet 20. mai 2006 jeg er 8+3 men har lite symptomer.. er bekymra hele tida, for hva om det egentlig ikke er noe liv der inne.. hvordan kan jeg kjenne forskjellen? skal endelig til ob paa torsdag (laaang ventetid) og regner meg jeg blir booka in for ul da.. foeler lissom ikke at min gp har hjulpet meg saa mye utenom bekrefte at jeg er gravid + gitt meg noen tips angaaende matvaner + reising (jez - hadde jo planlagt 6 ukers ferietur i juli vi...)(men vi kan stort sett reise dit vi vil, men blir litt mer stranda enn jungel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vifikkiaugust Skrevet 20. mai 2006 #9 Del Skrevet 20. mai 2006 Har vært veldig heldig jeg også, sluppet unna mye av plagene mange har den første tida. Mamma sa hun hadde hatt det slik hun også med alle oss tre søsken. Jeg ble veldig beroliget når jeg hørte det. Jeg er 12+3 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beth Skrevet 20. mai 2006 #10 Del Skrevet 20. mai 2006 Eg er 5+5 i dag, merkar lite til det, bortsett frå tidvis tett nese og ømme pupper (har gått opp ein BH-storleik og måtte ut og kjøpe eit par nye i dag). Så lenge det ikkje blør, får ein berre vera glad til, meiner nå eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå