Gå til innhold

Få tiden til å gå - ha det moro!!!!

Anbefalte innlegg

har forsonet meg med at spiren ikke eksisterer (selv om kroppen min tror noe annet), så da red jeg likegodt en venninnes hest i dag + min egen i dag etter jobb. - I morgen kommer jeg til å være støl Ü.

Tok meg en tur for å fiske i kveld jeg, målet var liksom en steinbit jeg så i går, og som jeg aldri før har fått hverken på snøre eller stang. Og i skumringen satt den mot alle odds................. 3 kg tung og ca 60 cm lang - gjett om jeg fikk sjelven etterpå :)

I morgen skal vi spise steinbitfilet!!!!

Fortsetter under...

Må si jeg har vondt av deg i den situasjonen du er. Men jeg er likevel enig med deg, ha det morro likevel.

Mitt oppi frustrasjon og skuffelser, så kan vi ikke bare sette oss ned å grine, selv om det er lov i en slik situasjon. Sorg er viktig å bearbeide, men det er like viktig å bli ferdig med ting, og komme videre. Selv om ikke alt går slik vi håper på, så må en ikke glemme at en har et liv som skal leves ved siden av. Prøver virkelig å si det til meg selv på noen tunge dager. Kan ikke bli så oppslukt av babyprosjektet at en ikke klarer å glede seg over det en faktisk har.

Liker godt å fiske jeg også, bor bare noen meter fra sjøen. Men jeg har ikke sånn veldig fiskelykke da. Fikk 3 store på ett snøre i fjor, og det ble mye søl og styr i båten før vi klarte å knerte dem. Og etter det er det bare en av ungene som vil være med ut i båt å fiske, de andre er redd for å få fisk!!

Fisker stort sett bare fra land jeg, ikke fra båt!

Hadde med meg samboer og minstejanta en liten tur i dag. Minstemann dro opp smågylter i fleng, og kunne notere en ny art også, ulke. Sambo dro et hav av smålyr og en torsk. Flesteparten ble satt ut igjen, men det ble da fileter nok til en middag til oss 4 av det vi tok med hjem!

Steinbiten smakte forøvrig fortreffelig!! med en tomatsaus som til slutt minnet om bacalao!

Det er ikke så mange dagene til jeg skal tilbake til gyn nå og får endelig svar. smerter og farget utflod er totalt borte, det samme er ømme bryster(som forøvrig også har krympa...........) :( Forbreder meg nå på en tur på sykehuset uken etter denne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...