Mido Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Samme som på skravlesiden. Noen tips om når en bør slutte og hvordan? Gutt på 7 mnd, med eget rom. Våkner ca mellom tre og fem om natta, ammes, og sovner igjen...
solstråle69 Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Hvis det ikke plager deg, ville jeg fortsatt.. Snuppa vår på 7,5 mnd har de siste to ukene sluttet av seg selv, og jeg må si jeg savner det... Tiden går så altfor fort! :-)
Mido Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2006 Åh...det var godt å høre... jeg håper også nemlig på at han slutter av seg selv... og jeg ser jo tendensen mer og mer, i og med at han noen ganger sover til kl 6, og vill ikke sove mer etter pupp. Men så er det alle de som sier at du må slutte nå fær han blir større, og helsesøster som sier at det ikke er bra når tennene kommer.. Han har ikke tenner enda da. Men nei, det plager ikke meg, så jeg fortsetter litt til å ser hva han velger etterhvert. Takk, og god natt;-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 Prøv å gi vann istedet... IKKE SAFT! Rent og godt vann... Det er godt mulig barnet bare er tørst... Gutten min slutta av seg selv da han var 2 mnd og 1 uke! Jeg savner det ikke! :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå