Gå til innhold

Oktober: Gåstol, DET er gøøøøy det!

Lilla`83 *snuppa & snuppen*

Anbefalte innlegg

Syns det ikke er lenge siden hun syns det var kjempe stas å "stå" i gåstolen og nå raser hun avsted rundt omkring i huset!! ;oD

ikke lenge hun får stå der, ville ha sittet myye lengre enn det hun får lov til ja.... hehe... ;o)

søte de er!

nyte tiden, for herregud så fort store de blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh det var deilig at en til lar baby sitte i gåstol. Jeg har fått så mye pepper for det. Min suser av gårde, løper sidelengs, baklengs framover- han er helt i hundre. Eneste minus er at han plutselig får tak i planter og blomster. Det har gått et par blomsterpotter i gulvet her ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å drepe gleden for det er herlig å se på dem når de raser av sted.. men vær forsiktig med å bruke den.. det kan skade rygg og hofter hos barnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De liker aktivitet de små! Veslesnulder har ingen gåstol akkurat nå, kastet den etter 4. barnet.. skulle jo ikke ha fler.... Ingen av mine har tatt noen skade av å få sitte i perioder i gåstolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, jeg har hatt to andre som har fått bruke gåstol litt. Jeg har nemlig tre stk meget utålmodige unger som ikke finner seg i å ligge på gulvet lenge. Så for å få smurt matpakker, eller skrelt grønnsaker er gåstolen som sendt fra himmelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også ei utålmodig, men i stedenfor gåstol er hu pent nødt til å komme seg avgårde selv...er litt streng akkurat der, men mener det er viktig at de klarer milepælene selv...og jenta mi er i full fart på alle fire og ligger ikke rolig på gulvet akkurat:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også nettopp satt min i gåstol, det synest han er kjempestas....

Men han sitter no bare der, såvidt han når nedi med med beina, så han kommer foreløpig seg ingen vei....

Men er jo ikke lange stunden han sitter der da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...