Gå til innhold

huff..nå ble jeg litt bekymra...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

idag var første dag på lenge jeg ikke er så kvalm, og har fått i meg masse mat.. nå har jeg helt lys rosa utflod, og kjenner jeg ble litt bekymra.. Denne graviditeten var et "uhell" og det passer ikke inn i livet mitt, men selv om jeg kanskje burde være letta dersom det går galt, kjenner jeg at jeg kommer til å bil knust! Har begynt å glede meg til å bli mamma igjen.. Måtte bare få ut litt av mine følelser :) Har lest her at det er mange som har farget utflod, og til og med blødninger uten at det er noe galt, så det er vel egentlig ikke så stor grunn til bekymring. Synes dere det er grunn til å ringe lege? Synes det er domt å gå på legevakta (kan uasett ikke på grunn av at jeg må ta meg av min datter..) men kanskje jeg burde ringe legen på mandag? Eller er det helt unødvendig så lenge det ikke er friskt blod og smerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du bør ringe legen. gjerne holde deg i ro. tror det som regel er smerter med en sa.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Jeg ringte til legevakta og de sa ca 25 % hadde blødninger iløpet av de første 12 ukene og at det ikke behøvde å være noe galt. Jeg kunne likevel dra innom, så nå har jeg ringt til pappaen så han kan komme og passe barna.. gruer meg litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...