Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 19. mai 2006 #1 Del Skrevet 19. mai 2006 Han hadde 2uker i februar (under OL) og de 3 siste ukene nå... Jeg har vært i arb, mens de har sullet på hjemme! Litt godt å være i arb faktisk, men enda bedre å være hjemme med snuppa! hehe...;oD vi hadde hattt råd og mulighet til at jeg gikk hjemme da, men syns da vitsen ble borte med pappaperm! er jo fort at de skal bli bedre kjent, være sammen og få prøve seg!? ;o) hva med dere? har pappa`n hatt perm? skal/har dere vært i arb da eller gått hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musefisa Skrevet 21. mai 2006 #2 Del Skrevet 21. mai 2006 Min sambo skal ha 5 uker pappapaerm i august, da skal jeg jobbe.. Har allerede fått turnusen min, så jeg gruer meg litt men det skal bli litt godt også!! Dessuten har gutta godt av å være alene uten meg tilstede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majo Skrevet 21. mai 2006 #3 Del Skrevet 21. mai 2006 min sambo skal ha pappaperm i heile august og ei veke i september. da skal eg jobbe ein del. mulig ein ferie oppe i alt dette. vi tar det som det kjem. blir kjekt å jobbe,men eg har lyst til å vere heime heile tida eg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blind Gudinne Skrevet 25. mai 2006 #4 Del Skrevet 25. mai 2006 Gubben går nå inn i sin siste uke av pappa perm. Jeg jobber- og gudbedre så slitsomt det er!!! Litt deilig er det jo å komme seg ut blandt andre voksne mennesker igjen å få litt annet å tenke på enn bleier og bæsj =) Men jeg ser jo nå at Andreas har hoppa laaangt fram i utviklingen mens jeg har vært på jobb! Gleder meg virkelig til å være hjemme med han igjen! Og pappa gleder seg til å gå på jobb- han har funnet ut at han ikke egner seg til å gå hjemme på dagtid..... ( og jeg er enig! Han er et typisk mannfolk som ikke klarer å ta seg av huset og barn SAMTIDIG!) Så nå er hele sommeren min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt og jente og ei i hjerte Skrevet 26. mai 2006 #5 Del Skrevet 26. mai 2006 Pappen har hatt hele permisjonen her (utenom de 6 første ukene) og NÅ er det snart MIN tur:) Skal ha fra 14 juni til midten av september:) JIPPI!!! hehe Gleder meg enormt mye til å være hjemme og bestemme igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå