Gjest Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Sønnen min vil bare sitte på fanget - vil ikke ligge lenger. Så det blir til at han bare sitter. Han tar initiativet til det selv og holder ryggen fint. Oxo når han bæres vil han ikke ligge, må holde han loddrett (hvis dere skjønner...? hehe) Han er bare 3.5 mnd. Føler det er for tidlig og belastende, men.... hva skal man gjøre da lissom? Noen råd?
Kakeåndsen Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Helsesøster sa til meg at det er helt greit å la snuppa sitte i fanget, siden man da automatisk støtter opp riktig. Det man ikke skal gjøre er å stable opp puter ol bak de og la de sitte selv. Snuppa var lita da hun nektet å ligge på fanget, skulle opp og sitte. Ca 2 mnd tror jeg. Nå er hun 6 mnd, og setter seg opp selv og sitter helt stødig.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Jeg er lei av å ha jenta på fanget nå.. hun er 7mnd.. Hun NEKTER å ligge på gulvet... hihi.. så her blir de vond rygg på meg! så prøv å ligg litt med henne på gulvet og lær hun å ligge litt..
Gjest Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 Ligger masse på gulvet med han - og det går greit... Men jeg vil jo lissom prøve å få unnagjort ting mens han ligger litt for seg selv....hehe. Jaja, er vel kanskje en treningssak. Takker for råd, jenter
Kakeåndsen Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 Har han babygym? Snuppa fikk til jul, og da ble det plutselig mye morsommere å ligge på gulvet. Hun har egentlig bare blitt mer og mer glad i å leke på gulvet. Særlig etter at hun begynte å rulle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå