Gå til innhold

Oktober: Skal ta meg ett år til med permisjon jeg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns det er litt for tidlig å sende snuppa i b.hagen jeg, og hvertfall når jeg har mulighet til å kunne gå hjemme!

er jo ikke sikkert man har det når neste mann kommer...... ;)

skal være dagmamma for en gutt som er nesten 2mnd`er eldre enn snuppa 4dager i uka i, samt at jeg kaskje tar meg ett par x vakter på heimen når det passer...

Så det skal bli koselig!

Gleder meg masse...... ;o)

Noen lfer som skal gå hjemme ett år til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal være hjemme et år til, ja. Jeg har helge jobb anen hver helg den har jeg tenkt å beholde for da er pappa hjemme å passer. Ellers har jeg noen planer om å være dagmamma noe dager i uka.Jeg synes det er alt for tidelig å sende min lille Linea på barnehagen.

Så det skal bli deilig å være hjemme...:)

Skrevet

eg skal vere masse heime. skal jobbe natt 3.kver helg. utenom det kanskje 1-2 seinvakter i veka. har ikkje barnehageplass,men har jo lyst til å gå heime.

kunne gått heime heile tida,men det er jo greit med litt ekstra penger.

slik eg kjem til å jobbe så treng me ikkje pass til gullet

Skrevet

Her blir det også ett ekstra år hjemme. Ooooorker ikke levere fra meg babyen min i barnehagen enda...

Skrevet

Eg og blir heime eit år til fordi han ikkje fekk barnehage plass. Skal ta ekstravakter når pappa er heime, håpar e får mange, det kjem til å bli vel trangt med berre ei løn. Men eg er glad for mogelegheiten til å få masse tid saman med gullet vårt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...