Gå til innhold

SKIP HOP stelleveske?

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en litt stilig men veldig praktisk stelleveske..ser mange snakker om den der skip hopen.. hva er så spesielt med den?

Og hva er forskjellen på Dash/Duo/Expo/Pronto??

Hvor selges de forresten?

Den ser jo veldig stilig ut da- det må jeg si og den kommer til å kle TFK vår vogna bra tenker jeg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5095457-skip-hop-stelleveske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan sjekke ut www.skiphop.com for å se forskjellene, har selv Dash og er SUPERFORNØYD!! Den har mange lommer, inkl stellematte, lokk (det har ikke duo), nøkkelhenger, flaskelomme osv osv... Anbefales på det varmeste! Den har et helt spesielt system for å henge på vogna, så den nesten ikke tar plass, henger ikke i veien for beina og sånn når du går...

Anbefaler deg å kjøpe fra www.kiwi-kid.com, jeg bestilte derfra og betalte totalt litt over 400 kr inkl porto/frakt siden de sender som gave slipper du moms/tollgebyrer:-) Anbefales ja:-)

Jeg har også bestilt fra denne nettsiden - og den var klart billigst i forhold til andre jeg sjekket - spesielt pga billigere frakt. Og uansett mye billigere enn norge.

Men jeg finner altså ingenting på nettsiden om at det er australske dollar det er snakk om ???? Har regnet med amerikanske dollar - de er jo også basert i california og refererer til frakt med us mail???

Annonse

Jeg bestile en skip hop dash for ca 2 uker siden fra kiwi-kid. MEN de sendte i hvert fall ikke min som gave, så pakken ligger nå hos tollvesenet og venter på meg. Regner med at jeg både må betale moms og toll og tollavgift, så vi får nå se om den ble så innmari mye billigere til slutt........

Definitivt Skip Hop!

Skip Hop:

- Myk, så kan stappe den litt ekstra full om du må:-)

- Masse lommer, bl.a. til flaske, nøkkelhenger, stellematte inkl...

- Utroolig kule design!

- Genialt oppheng på vogna så du slipper å gå og sparke borti den

- Kan brukes som vanlig veske når du setter på skulderstroppen

- Rimelig hvis du bestiller fra kiwi-kid, ellers dyr i Norge

BabyBjørn:

- Bra veske, god plass oppi

- STOR, henger litt teit på vogna, blir gående og sparke borti...

- Hard utenpå, er den full er den full, kan ikke stappe oppi..

- Synes den er litt teit, vanskelig å komme til oppi, ikke så oversiktlig

- DYR!!

- Liker ikke designen på den, synes den er KJEDELIG..!

Annonse

Jeg har fått tilsendt veska som gave, fra kiwi-kid, med oppgitt verdi 27 dollar. MAo skulle den ha gått fint gjennom tollen. Det gjorde den allikevel ikke. Måtte da betale både mva, toll og håndteringsgebyr. Det kan virke som om tollvesenet har blitt litt ivrigere på stikkprøvene - har hørt flere som plutselig har fått tollgebyr på pakker fra lookfantastic feks

Jeg skal også ha sort stelleveske.

Er det hvite jarekanter uansett på de sorte dash-veskene, eller kan man få annet, vet du det?

Er det en forretning i Oslo / omegn hvor det gå an å se den?

Regner med den vil passe på Quinny Freestyle.

Begynner å haste litt, 30 dager til termin nå.... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...