Gå til innhold

Helsikes amme-BHer!!!!! (syting og klaging)

Anbefalte innlegg

Har gått rundt i butikkene idag og kokt av sinne.... Lette etter amme-BHer, men de er både dyre og stygge - alle sammen!!!

At noen av dem er full av masse blonder som liksom skal se så lekkert ut, gjør ikke noe med at puppene ser ut som spisse geitemugger i dem. De er ikke runde og fine som vanlig, men står rett ut, og jeg ser ut som bestemora mi!! Visste ikke om jeg skulle le eller gråte i prøverommet. ÆÆÆÆHHHHHH!!!!!!!!!! Og så tror de at jeg gidder å betale over 300 kr for dritten?? (Vil forresten ikke kjøpt dem om de kostet 100 kr heller....)

Har bestemt at jeg ikke kommer til å kjøpe en eneste en. Skal uansett ikke amme andre steder enn hjemme, og da kan jeg ha på meg hva jeg vil. Ellers skal jeg bruke elektrisk brystpumpe slik at jeg kan ha med meg morsmelk på flaske overalt ellers.

Der! Ferdig med sytingen. God fredagskveld. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5095170-helsikes-amme-bher-syting-og-klaging/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei og god fredagskveld til deg og!

Jeg fant en som var helt ok til bare 169,- på CUBUS. Den er uten spiler da, men ga grei støtte for det. Kjøpte to i slengen. HATER å kjøpe bh'er, verste i verden og prøve - og spesielt nå som jeg nesten må rygge inn på prøverommet for å i det hele tatt komme inn. BLÆH!

Jeg syns forresten det er litt digg med bh'er som ikke er så stive, sikkert digg når jeg har kembo-melkesprengte pupper uansett. Denne var helt "plain", og hvit - uten masse dilldall...

Bare et lite tips ;-)

Har funnet bher med spiler som er ganske bra. Brukte dem når jeg ammet foriige gang og skal bruke dem når neste baby kommer. Kapphal har en type (svart og hvit) med lite blonder(synes også masse blonder ikke er noe fint) kjempegode å ha på, 149.-. Så tilfeldigvis fant jeg noen på sparkjøp. De var også kjempefine, kostet ikke mer enn 100.-. Ellers kan du jo bruke vanlig bher som du bare drar ned eller opp :)

JA disse amme bh'ene fant på lindex forrige gang jeg var gravid og de var kjempe gode på og mener ikke de kostet så veldig mye...Lignet på treningsbh'er egentlig..et lite tips!! Lykke til i alle fall, vanlige bh'er er noe dritt i allefall!!!

Hei igjen alle sammen og takk for tips!

AmmeBHene var behagelige å ha på, men puppene ble som sagt så FÆLE.... :( Skulle tro jeg var en gammel dame.

Men tar meg kanskje en runde til i butikkene før jeg gir helt opp da!

Natta alle sammen. :)

P.S. Nå er kl over 12, så jeg er herved HØYGRAVID. Jippi!! :)

Annonse

Hei!

Ville bare si meg helt enig med hun som hadde kjøpt ammebher på kappahl, de er kjempegode, puppene ser fine ut og de er billige. Ble så glad da jeg så at de fremdeles hadde dem, brukte 3 stykker i forrige svangerskap, og har kjøpt meg to nye nå.

Hei!

Jeg har funnet amme-BHer som er helt supre! Er helt enig med deg, de spisse er DRIT stygge, he he. Jeg kjøpte mine på Lindex, det var deres eget merke, og de kostet rundt 150 kr. stykket, så vidt jeg husker. De hadde dem i sort, hvitt og lyseblått. Puppene ser runde og pene ut. De er i bomull, og de har en liten blondekant rundt nederst - men ikke noe voldsomme greier altså. Disse kan absolutt anbefales! Jeg vet imidlertid ikke hvordan de er hvis du har veldig store pupper, fordi de har ikke noe spesielt brede remmer over skuldrene. Jeg bruker i hvert fall 75 B til C, og til meg er de utmerkede. LAANGT innlegg om en liten sak dette her, men pytt! Lykke til!

Takk for alle svar! :)

Kanskje det bare er noe feil med puppene mine? Hehehe.... Tar meg svært ofte i å ønske meg B-cup-størrelse og ikke den jævla D-cupen jeg er... Å ha store pupper er et stort problem - ikke et luksusproblem en gang, bare et PROBLEM. Har vanskeligheter med å finne fine BHer til vanlig... :(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...