Gå til innhold

Lammeskinnpose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

voksi eller en annen pose til vogn? Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, har voksipose som jeg kjøpte til frøkna mi som snart blir to år. Den har vært kjæmpe kjekk... hun bruker den enda... den kan reguleres etter størrelsen på barnet og er super spør du meg.

Har ikke noe erfaring med andre poser...

Du får ha lykke til med valget...

Skrevet

Jeg har lamme skins pose og den er helt super.. den tar ikke så stor plass som voksi og så regulere den temperaturen bedre en voksi.. syns nå voksi i f.eks. bergen er altfor varmt men lammeskinn pose brukte vi i nord norge når det var -10 /-15 grader og jeg kunne fremdeles bruke lamme skins posen til junior 17 mai selv om vi har flytta til bergen.. den lamme skins posen jeg har er sånn at du kan dele den med en glide lås så du kan legge den helt flat på gulvet så du kan ha den i senga om du vil eller i vugga.. vi hadde den i vugga,vogna og senga og junior elsker posen når han får borra nesen in i skinnet så sovner han momentant!! Men jeg syns den blir litt varm å ha i vogna om sommeren selv om mange sier du kan ha skinnet i vogna. Jeg angrer ikke i det hele tatt at jeg valgte lamme skinn.. det skal junior ha i sports vogna når han blir større og!

Skrevet

der su kjøper baby utstyr.. jeg var heldig og fikk kjøpt en til halv pris i fjord sommer i kr.sand for der var det ikke det behovet så de solgte de unna :-) de ligger på ca 2000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...