Gå til innhold

Tjoho! Det er tvillinger ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye, bbk!

Tenk tvillinger da...

Jeg har en tvillingsøster selv, så tvillinger står høyt oppe på min ønskeliste..

Enig med det at det er veldig betryggende.

Krysser fingrene for deg og dine to små knøtt trygt inne i magen din og ønsker dere alle lykke til.

God helg og klem fra meg :-)

Ååååååååå, jeg er ikke LITE misunnelig !!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg vil også ha tvillinger...

(Det kommer på neste forsøk, det har jeg bestemt he-he)

Kjempekoselig å høre c";)

Nå må du komme med oppdateringer hver uke også!!!!!

Stor klem fra

Annonse

Hei bbk, Gratulerer så mye. Leser at du skal til ul hver uke. Ble litt bekymret, venter selv tvillinger i desember og har ikke vært til ul på 2,5 uker og har ikke ny time før neste mandag. Da har det neste gått 4 uker siden siste ul. Hvor går du til kontroll? Jeg går til gynekologen min, men lurer på om jeg skulle vært til kontroll på sykehuset.

Annonse

Går til min gynekolog frem til uke 12, deretter overtar Riksen.

Så spennende med deg ;) Vi må følges fremover ;)

Er dine enegget? Mine ligger i hver sin plommesekk, langt fra hverandre.

Den ene er litt større enn den andre, håper det ikke er noe på gang.... at noe skjer...... var kun 0,4 mm forskjell.....kan jo være at de festet seg på ulike dager....

Gratulerer med tvillinger!!

Jeg har også fått satt inn to egg og venter i spenning på første ultralyd som skal være etter 7 uker (to og en halv uke igjen...sukk).

Kan jeg spørre hvorfor du har vært på ultralyd allerede? Og er det vanlig at man skal gå hver eneste uke? Eller går du kanskje bare til en veldig omsorgsfull gynekolog???

Hei!Tigern.

Har hatt 2 SA tidligere og mine egg er også testet for en arvelig sykdom jeg har og er derfor ekstra "skjøre" frem til uke 12. Tror ikke det er vanlig så ofte som jeg går, men legene rundt meg vet hvilken påkjenning vi har hatt ved 2 SA og 2 sen-aborter med syke foster de siste 3 årene så alle gjør mer enn normalt for at dette skal føles trygt for meg ;)

Kjempeflott at de er så flinke til å følge deg opp da! Du fortjener jo virkelig oppmerksomheten deres!!! Godt å høre at du blir tatt på alvor.

Jeg er ikke helt i samme båt som deg der, så jeg skal nok tålmodig (?) sitte å vente til ultralyd uke 7... hmmm...

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...