Gå til innhold

hvordan form får magen.....

nunnii

Anbefalte innlegg

....når det er henholdsvis gutt eller jente??

Og hva er kjennetegnene på gutt og på jente???

Har hørt noe om at mage som peker fremover, som en ball, er gutt, og at bred mage som også legger seg på hoftene er jente. Stemmer dette??

Har også hørt at kvalme=jente...

Jeg er 3 mnd på vei, og har en ballformet mage, men den er litt spiss... I tilegg er jeg (fremdeles) kjempekvalm om morgenen..

Fortsetter under...

Ja stemmer de "kjerringråda" der..

Jeg er i uke 34 og nå på slutten ser magen min mer ut som en ball.. Hadde "jentemage" i begynnelsen, nå blir det mer "guttemage".

Har vært kvalm fra uke 5/6 til uke 22/23, så det stemte ikke helt da jeg venter en gutt...

Men har fått mer kroppshår, da det er et typisk guttetegn!!

• 3 uker senere...

Må kanskje skuffe deg da...

Det er nok ikke no fasit på det. Det er vel mere måten akkurat DU bærer fram et barn på =)

Selv er jeg nå 12 dager unna planlagt keisersnitt, og har det man kaller "tut"-mage. Dvs mage som peker laaangt framover, og som ikke syns bakfra... Ultralyd har vist ganske så klart at det er en gutt.

Det er bare det at begge tidligere svangerskap var akkurat slik som nå! Litt kvalme (hele døgnet) i begynnelsen, mye halsbrann, samme vektøkning og sist men ikke minst: SAMME FORM PÅ MAGEN - og det ble jente begge gangene!!

Så jeg må si at jeg ikke har no tro på det der med hvordan magen ser ut i forhold til hva slags kjønn det blir...

Spør om å få vite det på UL hvis du lurer =)

Lykke til. Håper kvalmen din gir seg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...