Gå til innhold

Juni: noen som skal føde på akershus universitetssykehus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg. Termin 30.juni. Du da?

Hørt de skal være flinke der, så jeg tror det skal bli bra. Bare synd man sannsynligvis havner på rom med flere andre. Skulle gjerne hatt samboern min hos meg om natta også! Ikke har de lystgass heller...

koslig da at det var flere:)har termin 29 juni jeg da!var så heldig sist da vi fikk datteren vår,hadde vi et rom alene,mannen min fikk være der hele tia å de hadde lystgass i massevis!!!har også hørt at de skal være flinke så dette går nok bra!ikke så manga dager vi blir der,det er så deilig å komme seg hjem:)lykke til alle sammen

Annonse

endorfin-M:nei det gjorde jeg ikke,da var vi bosatt i kr. sand så vi fikk henne på vest agder sentralsjukehus.hun er født i mars å da er ikke pågangen så stor på fødeavd i forhold til juni,det er jo da det fødes flest barn!er ganske forberedt på å må ligge på rom med flere:)

marit78:så bra da.det er godt å høre!så dere har en fra før ,hvor gammel er han\henne?vi venter også nr 2....føler det er litt flere utfordringer som venter denne gangen med sjalusi å nok tid osv.sist var det jo bare meg å beibien,da var det litt tid til hvile innimellom, men nå er det flere som skal ha oppmerksomhet:)

Annonse

Jeg skal føde på Ahus -termin 30.06. Hadde i utgangspunktet søkt meg til Ullevål, som jeg "sogner" til, men der var det ikke plass. Etter hva jeg har lest i avisene er jeg derimot glad jeg slipper å dra dit og risikere å bli avvist i døren... :-)

det er betryggende å høre at det er bra der,kjente ingen som har fått der før så dette er bra:)du skriver at term er i juli...jeg har 29 juni men det kan jo fort hende det blir julibeibi:sist, altså første ganga fikk jeg 2 dager før term,så men vet jo alldri:;)blir spennende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...