Gå til innhold

Tilbud på langtidsreiser for tanter......bindene påmelding her!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Reserverer en stk plass jeg også - må bare ta meg litt ekstra godt av henne i noen dager for å ta skikkelig farvel !

Hun er en ustabil dame, så det kan være lurt å ha litt godt tid til avgang - er bestandig sent ute og i dårlig lune .....

Annonse

Men, men, men........uffda!!! Har flyet gått? Er det for sent nå?;o)

For i tilfelle så "glemmer" jeg igjen tanta mi i Syden i slutten av neste uke........så kan hun sitte der nede å glo!! (Bare hun da ikke sniker seg med hjem igjen når vi skal nedover igjen i august??)

Ahh, nei håper jeg rekker å kjøre henne avgårde da hun er litt treig og hjemmekjær. Hun lusker og tusker rundt her og drikker opp all rødvin og annet snadder jeg avstår fra. Drittkjærring, nå er jeg lei snylting hun får ta sparepengene våre og reise bort en stund før jeg eksploderer.

Skulle det være ikke være flere seter i flyet kan igjen kan reiseselskapet sette henne på vingen da hun kan være litt brysom, innpåsliten og masete til tider. Når hun vel har kommet ned bør hun få tilgang til mange fester og drikkevarene bør flyte så hun "glemmer" familien for en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...