sollvis Skrevet 19. mai 2006 #1 Del Skrevet 19. mai 2006 Ja idag var dagen... forinket mens, å mange symptomer... Så jeg tok tesetn! POSITIV!!! Er helt i sjokk... er det virkeli endeli vår tur! har prøvt i ett og ett halvt år nå... Men.. er det noen her som har fått positiv test, .men ikke var gravid? PS!.. skal kjøpe en test i morgen også... Hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 19. mai 2006 #2 Del Skrevet 19. mai 2006 Grattis:-) Så morro å høre at det klaffer for noen med så lang fartstid. Ønsker dere masse lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ChaChi Skrevet 19. mai 2006 #3 Del Skrevet 19. mai 2006 hehe:) gratulerer:) en positiv er nok en positiv ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sollvis Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 19. mai 2006 Ååå.. er helt i lykkerus.. takk for gratulasjonene... Gler meg til å bli me i klubben her... Dette blir arti!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gifteklar:0)) Skrevet 19. mai 2006 #5 Del Skrevet 19. mai 2006 gratulere så mye!!!!!jeg tenkte akkurat d samme.fikk positiv test men klarte ikke helt å tro d.var jo overlykkelig.var så redd for at testen var feil, men neida. jeg er også gravid!!!!!!!er så glad.er bare ca 5 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penky Skrevet 19. mai 2006 #6 Del Skrevet 19. mai 2006 hei.gratulere så mye.håper det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #7 Del Skrevet 19. mai 2006 Gratulerer så mye ) Lykke til i fremtiden ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå