Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 19. mai 2006 #1 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg fikk mensen en dag før tiden og den forsvant igjen dagen etter. Pleier å komme dagen den skal , hverken før eller etter.Jeg pleier å blø i 2-4 dager. I dagene som kom var det kun litt brunlig utflod som kom.Noen ganger luktet det ille (sorry detaljene). Dette er uvanlig for meg. Ingen ømme pupper eller andre tegn. Men, jeg har vondt i magen, det veksler fra side til side. Det er er en dunkene følelse. Litt vanskelig å forklare, en slags pulserende dunking kanskje. Masse luft i magen, men mest på kvelden. Er ofte trøtt, men det er mest når jeg kommer fra jobb, men dt er sånn at jeg vil sove, svir i øynene. Blodåren på det ene brystet er mer framtredene enn det pleier, syntes jeg å merke da. Er det noen som har hatt det på denne måten og ikke fått noen gravi tegn før lenge etter og testet pos?? Eller er dette bare luftsmerter, har ikke testet. Redd jeg bare blir skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 19. mai 2006 Ingen:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #3 Del Skrevet 19. mai 2006 OK... La oss si at jeg svarer deg følgende: "Ja, dette er akkurat som å lese om meg! Hadde en dag med TR, og så forsvant den. Ventet i 4 dager og tok en test - positiv! HURRA!!!" Ville du trodd du var gravid da? Eller ville du ikke tatt en test før du var sikker? Poenget mitt er: Det finnes ikke noe svar på dette, det eneste du kan gjøre er å ta en test. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 19. mai 2006 Har du det på samme måte med smertene i magen og kun en dag med blødning og resten litt brunlig utflod fra og til?? Eller legger du bare fram en teori? Er du gravid eller? Ender vel med å tester om det ikke gir seg. Har gått sånn i flere dager nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #5 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg legger bare fram en teori... Poenget mitt er at sånne spørsmål som dette er litt bortkastet for det er bare en test som vil gi deg sikkert svar. Uansett hva gravide på 1. tri. har opplevd. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #6 Del Skrevet 19. mai 2006 venninna mi hadde det sånn og hun testa positivt. så det kan være hos deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penky Skrevet 19. mai 2006 #7 Del Skrevet 19. mai 2006 HEIA.æ har det helt likens som dæ.vondt,murring i magen,osv.er inne i dag 14 av ruge tiden.men har ikke blød en dråpe,heldigvis.skal ta blp 24 mai,tok en test hjemme 17 mai,negativ.men trur det er litt for tilig å ta hjemme tester ennu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart4:) Skrevet 20. mai 2006 #8 Del Skrevet 20. mai 2006 Hei sweetie! Jeg hadde en sånn blødning som du beskriver! Hadde ingen andre symptomer på graviditet. Tok en test etter at blødningene hadde stoppet. Den var da positiv. Ta en test du - så får du bekreftet eller avkreftet mistanken:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaDilla Skrevet 20. mai 2006 #9 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg hadde en slik blødning da jeg var gravid i høst. Det var mest sannsynlig en slags festeblødning. Desverre endte det i sa, men det har ingenting med festeblødningen åm gjøre.. Ta en test, så får du svar på om du er gravid eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå