Gå til innhold

Stillinger og sånn. .

Anbefalte innlegg

nå har jeg vært på "lesern" igjen,dere. .=)

der leste jeg at man skal ikke ha samleie i den vanlige misjonær-stillingen men bakfra for da deponeres sæden lengst mulig inn i vagina og d blir kortere vei for sædcellene å svømme til egget. .fy a meg,for noen latinger. .!!

så heretter skal gubben ha seg litt så får han ta d bakveien. .hahahahahahaha!!

liksom han bryr seg bare han får seg litt. . =]]]]]

NEI FYSJ,GAMMELMAMMA,GÅ Å VASK MUNNEN DIN I GRØNNSÅPE!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5092520-stillinger-og-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jepp, livet blir kjedlig og mega langt uten litt spik og morro!!!

Jeg ser liksom for meg kællen til gammelmamma lurer på hvem hull han skal inn i...hehe Skrur på hodelykta og finner frem lupa før han får den inn...hehehe...Nei gammelmamma, du må ikke gjøre det sååååå vanskelig for han...

Her i vinter var det noen inne på "bli gravid" som lurte på om noen hadde analsex, og det var faktisk ganske mange. Jeg skrev et svar, og sa at det ikke var rart at de ikke ble gravide! Skal en lage barn, må en i alle fall velge riktig hull før en begynner å klage.

Hei nicco.

ja,vet du at når alderen tynger så er d ikke så lett å finne frem. .

kan hende at dem som trodde at dem ble gravide med analsex, hadde en aldri så liten "connection" mellom "stasjonene" . =0 =0 =0

hehe! greide ikke å dy meg nå. .=)=)=)=)=)=)

Når jeg blir så gammel at jeg ikke kjenner forskjell lenger, eller mannen min ikke finner frem, ja, da er det slutt på morroa tror jeg. Eller kanskje vi da er så senile at det ikke spiller noen rolle. Håper i alle fall at jeg blir gravid FØR jeg blir senil ........

En "connection" hadde kanskje ikke vært så dumt, da kunne en hatt et deponi både her og der......

For å være saklig....Hvilken stilling som er smartest kommer an på hvordan livmorhalsen din er bøyd. Og det kan variere fra syklus til syklus. Når det kommer til stykke er det nok svømmedyktigheten på guttene til mannen din som er avgjørende....:-)

he-he, sitter her med kaffekoppen en søndag formiddag og knegger! :) humor hjelper på det meste, så det er så bra så!!!

men - det sies jo at den ene stillingen er bra om du ønsker det kjønnet og en annen stilling er bra om du ønsker det andre? Noen erfaringer med det? for meg spiller det jo ingen rolle, det viktigste er at det blir et friskt lite nurk uansett. det kommer jo an på hvor spreke svømmerne til mannen er og det er den sterkeste svømmer'n som når egget som bestemmer kjønnet også. de ulike stillingene er vel kanskje for å hjelpe dem på veg, he-he? hva har dere kloke jenter av erfaring her? jeg har både en gutt og en jente selv uten at jeg vet hvilken stilling som gjorde susen, knis ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...