Gå til innhold

Bergen prøvere!!!

Anbefalte innlegg

Da er det på tide å planlegge neste treff da :-) Da det er så mange nye her nå (nye siden vi begynte treffene) lufter jeg bare om her er interesse for det. Dere som ikke har kommet ut av skapet, ikke bekymre dere. Det er konfidensielt og ingen andre vet hva treffet er for noe. Og skulle vi kjenne hverandre gjør det ingenting, da vi er alle i samme situasjon og ingen sier det videre :-) Sånn er det hos oss prøverne :-)

Så langt har vi vært på Egon, men ved forrige treff ble vi enige om å gå ett annet sted da Egon ikke akkuratt har den beste og billigste menyen. Hva foreslår dere? Selv forslår jeg Zupperia. Men er ikke så veldig kjent i Bergen da. Alle forslag mottas med takk. Et sted hvor jeg får kjøpt vin er viktig, hehe...

Håper så mange som mulig vil komme, det er kjempekoselig!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5092519-bergen-pr%C3%B8vere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Fredag 2 juni på zupperie, passer helt fint :-) Kom bli med dere andre da som ikke har vært før!!! Vi pleide å være 7, nå er vi bare 3, så vi har lyst å utvide gjengen :-) Kom, kom! Skriv dere på så kan jeg forklare kjennetegnet til dere slik at dere vet hvilket bord det er og sånn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...