Gå til innhold

Bergen prøvere!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det på tide å planlegge neste treff da :-) Da det er så mange nye her nå (nye siden vi begynte treffene) lufter jeg bare om her er interesse for det. Dere som ikke har kommet ut av skapet, ikke bekymre dere. Det er konfidensielt og ingen andre vet hva treffet er for noe. Og skulle vi kjenne hverandre gjør det ingenting, da vi er alle i samme situasjon og ingen sier det videre :-) Sånn er det hos oss prøverne :-)

Så langt har vi vært på Egon, men ved forrige treff ble vi enige om å gå ett annet sted da Egon ikke akkuratt har den beste og billigste menyen. Hva foreslår dere? Selv forslår jeg Zupperia. Men er ikke så veldig kjent i Bergen da. Alle forslag mottas med takk. Et sted hvor jeg får kjøpt vin er viktig, hehe...

Håper så mange som mulig vil komme, det er kjempekoselig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si: Hvilke dager passer best for dere? Denne gangen vil vi finne en dag flest mulige kan komme.

Skrevet

Jeg kan ikke mandager og onsdager, eller er jeg fleksibel :-)

Skrevet

Du har virkelig fått laget en tråd med spørsmål og svar fra deg selv, du! Dytter denne opp så bergenserne kan henge seg på..... jeg joiner klubben når samboeren min er klar for prøving, og det kan vel ta sin tid... arg.... han føler seg ikke klar i det hele tatt snufs....

Skrevet

Du kan jo være med selv om du ikke har begynt prøvinga enda. Selv har jeg prøve pause denne syklusen, men er jo bimmer forde :-)

Skrevet

For meg passer onsdager, torsdager og fredager best.. Og nå har jeg endelig fått el,, så nå er jeg liksom MED igjen.. *ler*

Gleder meg til nytt treff, det er så koselig! :0)

Skrevet

De fleste dager passer for meg, kan heller bytte vakt om det kommer kriser.. har 4 ukers vaktlister, så varierer fra uke til uke.

Jeg er med på Zupperia. Koselig sted med ikke for dyr meny :)

Skrevet

Torsdager og fredager passer meg utmerket. Er det noen som ikke kan en av de to dagene?

Skrevet

*dytt*

Skrevet

Ja da blir det oss tre foreløbig da. Skal vi sette en dato kansje? Når har dere lyst da...?

Flere som vil være med?

Skrevet

dytt

Skrevet

Det er kanskje litt tidlig allerede denne uken. Det kommer jo helligdag på torsdag nå, og min søster har bursdag fredag osv,,

Så jeg foreslår fredag 2 juni kl.17.00. Kanskje på Zupperia?

Loise :0)

Skrevet

Fredag 2 juni på zupperie, passer helt fint :-) Kom bli med dere andre da som ikke har vært før!!! Vi pleide å være 7, nå er vi bare 3, så vi har lyst å utvide gjengen :-) Kom, kom! Skriv dere på så kan jeg forklare kjennetegnet til dere slik at dere vet hvilket bord det er og sånn :-)

Skrevet

dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...