PrincessElisabeth Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 tenkte bare jeg skulle lege en ny en slik at vi kunne fortsette på den, muligens ihvertfall... noen som har noen gode råd om hvor man får kjøpt noen bra OG FINE mammaklær? jeg vil se litt bra ut selv om jeg er gravid;) og helt ærlig ovenfor meg selv så syns jeg at jeg ser bomsete ut i joggebuksene mine;)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Jeg synes de har litt fint på polarn o. pyret. Det er ikke så fælt dyrt heller :-)
Sala77 Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 Hvor er polarn o.pyret? Jeg er fornøyd meg dongeribukse m stretch og lavt liv som jeg kjøpte på Bittens. Og en suuper tubetopp til å bruke over magen, da varer de vanlige toppene mine kanskje litt lenger... På den forrige tråden ble det snakket om at damene som jobber der er temmelig innpåslitne, men det er jo bare å ha med en venninne så går vel det bra. Ellers lurer jeg på om dere har begynt å møblere babyenes rom? Jeg har ikke kikket på seng og sånt ennå. Har dere vært å handlet stellebord, seng osv? Hva har dere valgt? Hvor har de bra utvalg? Jeg lurer på å kjøpe badebøtte i stedet for stellebord med badebalje. Noen som har sett fine stellekommoder uten badebalje noe sted?
Gjest Frantic Skrevet 23. mai 2006 #4 Skrevet 23. mai 2006 Da sitter vi sikkert i samme buksa - den er min favoritt! Synes Bittens har mye fint, om en kan legge litt ekstra penger i klærne.... Nå venter vi nr 3, så vi har alt utstyr fra før. Eneste vi vurderer er å kjøpe ny sprinkelseng, og la gutten vår på 2 år beholde sin en liten stund til (holder på å bygge hus og har lyst å vente med å kjøpe stor seng til vi flytter). Handlet nesten alt utstyret vårt hos Olsen på Forus, var kjempefornøyd med både utvalg og service der :-) Og nå når de har fått nye store butikklokaler er det kjempekjekt å gå der og titte og handle. Er foresten kjempefornøyd med stellekommoden vi har - en naturhvit med lysegrå detaljer av merket "Primi Sogni". Den har badekar i øverste "skuffe", så når babyen er for stor til å bade der er det bare å ta utav badekaret og bruke den som en vanlig kommode. Har holdt seg kjempefin nå i snart 5 år og har vært brukt hele tiden :-)Vet ikke om noen uten badekar, men vil du ha badebøtte istedet kan du jo fjerne badekaret og sette det vekk.... Eller du kan kjøpe en vanlig kommode og løs stellematte til å ha på toppen?
PrincessElisabeth Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2006 jeg har dekorert barnerommet...malt i lys himmelblå opp mot taket og fra gulvet og opp ca 1 meter har jeg malt hvitt...har laget det hvite om til skyer og dekorert hele rommet med små oog store skyer og malt disney figurer på de store skyene. jeg ble fornøyd selv og venner og familie var imponerte angående møbler skal jeg ihvertfall kjøpe stellebordet på ikea, det var best i test og koster 200,- jeg har sett på sprinkelseng der også, er litt ikea fan kan du trygt si;) så jeg har vel tenkt på set meste fra ikea;)
Gjest Frantic Skrevet 23. mai 2006 #6 Skrevet 23. mai 2006 Åååå, så flink du er som kan male selv! Høres kjempefint ut - kanskje du vil komme til meg å male barnerom når vi er ferdige med å bygge? Liker selv også sånt "dill", men har dessverre så alt for liten tid til å praktisere det for tiden........ Ikea har mye fint :-)
PrincessElisabeth Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2006 jo klart kommer jeg;) hehe jo godt å høre det ikke bare er jeg som er ikea-fan her:P helt ærlig er det ikke så vanskelig....du finner bilder på internett og tegner dem opp...eller får andre til å tegne opp;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå