Sanna Skrevet 19. mai 2006 #1 Del Skrevet 19. mai 2006 Var på ul i dag, etter blødninger. Var 6-7 uker på vei, men hadde dessverre en SA. Lite man får gjort med det. Prøver igjen, og håper det blir full klaff neste gang. Har en liten solstråle på 1 1/2, og hun hjelper godt på humøret:) Når jeg ser på henne, vet jeg at vi kan når det blir full klaff. Lykke til videre alle sammen! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 19. mai 2006 #2 Del Skrevet 19. mai 2006 Uff det var kjempe trist å høre Du må ha lykke til videre, så håper jeg vi ser deg her med ny spire snart!!! Kos deg masse med lille solstråla di:) Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 19. mai 2006 #3 Del Skrevet 19. mai 2006 Uff... trist å høre... Hadde selv en sa i begynnelsen av april, men ble gravid igjen med en gang, og er nå i 7. uke... Rakk aldri å få mensen tilbake ) Kos litt ekstra med solstrålen din (det gjorde jeg med junior her), og lykke til videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess30 Skrevet 19. mai 2006 #4 Del Skrevet 19. mai 2006 uff korr trist....Det e bare å stå på...Hadde en sa sjøl i slutten an januar...Blei gravid me en gang etterpå. og e nu 3 mnd på vei.... Bedre lykke neste gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå