Gå til innhold

November: flere som fortsatt er ganske trøtte og slitene på dagene..


gigi har okt.jenteskatt

Anbefalte innlegg

man sier at at i 2 trimester skal man få energien tilbake og livet blir helt topp.... jeg gikk over til 15+ 0 altså 16 uker her på bim idag og venter enda på den ekstra gnisten... joa har nok fått litt ekstra men i kilo og de ligger på hoftene og rumpa....

er skikkelig sliten for tiden men kommer nok litt av sterk pollen allergi og en fire årig tornardo og en kranglevoren storesøster... hehe...

men neide blei litt klaging dette... men men livet er jo bra ellers da.... venter bare spendt på energien...

kanskje den kommer inatt....*s*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig med deg! Og synes å huske at det var sånn med forrigemann også... Ble egentlig aldri helt uthvilt på en måte. Også tar det veldig lang tid å ta seg inn igjen hvis man har mistet noen timers søvn pga en sen kveld eller en litt aktiv 20-måneders gutt som av og til er våken noen ganger i løpet av natten. Forrige gang kunne jeg jo sove middag, men det er jo ikke så aktuelt de få timene mellom dagmamma og natten for den kommende storebroren.

 

Jeg er også 15 uker og håper det bedrer seg... Har en jobb det er vanskelig å gjøre effektivt når jeg er trøtt. Må jo tenke og det fungerer dårlig nå :-) Jeg har faktisk sovnet på skrivebordet flere ganger de siste par ukene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... fint å høre at det ikke er bare meg som sliter da...

for øyeblikket er jeg sykemeldt for begynnende bekkenløsning det er ikke så digg det heller men men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.

 

Er en uke kortere enn dere (13 +6). Venter også på den store energien. Mener jeg følte meg energisk nok de siste 2 trimester i tidligere svangerskap, men kan ikke si jeg er så energisk nå, nei.

 

Er nok mindre trøtt enn før, men har fortsatt dager da jeg kommer hjem etter å ha levert minsta i bhg, og sovner på sofaen. Kan faktisk bli liggende der helt til det er på tide å lage middag. Sover bort dagene. Tror også pollenallergien er en stor synder for meg. For jeg er mest trøtt de dagene jeg føler meg helt sylta i øyne og nese. Trøster meg med at pollensesongen nå er på hell.... (håper jeg inderlig).

 

Nå er jeg heldig som har såpass store barn at jeg faktisk kan hvile meg på dagtid. Husker det var verre forrige gang, med en 2-åring + en 1-åring som jeg var dagmamma til. I tillegg jobbet jeg 60 % som nattvakt. Nå har jeg vært sykmeldt pga kvalme i 1 mnd, og har kunnet ta hensyn til meg selv. Kvalmen er noe dritt, men topp å være sykmeldt og kunne ta hensyn til seg selv.

 

Nå er jeg ikke konstant kvalm lenger, men blir fortsatt kvalm av å åpne kjøleskapsdøra. Greier heller ikke å hjelpe minsta med å tørke henne i baken hvis hun har behov for assistanse. Tenkte jeg skulle prøve meg på jobb på onsdag, men er usikker på hvordan jeg fungerer med alle odørene på jobb (er nattvakt på sykehjem...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet straks på min 16ènde uke...Og er fortsatt trett og sliten etter arbeid..og gjerne FØR dagen er over..;) MEN...hormonene har roet seg! (HALLELUJA!) *hehe*...Er godt å ha LITT kontroll igjen... Kvalmen henger fortsatt i,men håper den tusler avgårde snart..=) Så den fantastiske energien er ikke her heller....Noen andre må ha fått den...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...