Gå til innhold

tvillinger??

jejeje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har nylig fått vite jeg venter tvillinger, er i uke 14. Etter som jeg har født før, reagerte jeg på at livmoren var så høyt oppe denne gangen. Allerede i uke 12 var den over navalen. Kjenn etter hvordan du ligger an i så måte.

Etter å ha lest litt på nettet har jeg fått forståelse at tvillinger primært er arvelig på mors side.

Selv er jeg veldig glad for å få vite om at jeg bærer tvillinger så pass tidlig, kanskje du kan få deg en ekstra UL??

Lykke til!!

Hei.

Jeg vil bare si at det der med at man får mage mye fortere når man skal ha tvillinger, ikke nødvendigvis stemmer.

Jeg fikk ikke mage før jeg var over 3 måneder på vei, og den er ikke noe særlig større enn mange andre som er like langt på vei som meg nå (er 18+3). Eneste er at magen min er "lengre" altså..den begynner ikke ved ribbena, men omtrent under puppene. Men sånn var den med førstemann også, siden jeg er ganske liten av vekst. men jeg legger på meg mindre denne gangen, enn jeg gjorde forrige gang.

Men det som jeg reagerte på var at jeg var skikkelig kvalm denne gangen, og jeg kjente livmoren min allerede før første UL som jeg hadde i uke 6. I ettertid har jeg jo skjønt hvorfor, men der og da antok jeg bare at det var fordi jeg var annengangs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...