Gå til innhold

November: får de fleste vite hva kjønnet blir på vanlig ul???


gigi har okt.jenteskatt

Anbefalte innlegg

jeg skal på ul 9 juni... såå lenge til....

ser det er mange her inne som vet kjønnet allerede.. så jeg lurte på om man får vite det på vanlig ul eller om det er på private..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på ul 13. juni - enda lenger til! Tror vi får vite kjønnet da, hvis ikke babyen er lite samarbeidsvillig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det jeg og... for fire år siden da jeg fikk sønnen min fikk man ikke vite det...eller det var kanskje bare den sure personen som var der på ul som ikke gadd....

syntes liksom alt hadde vært lettere å gjøre klart når man vet liksom.....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg skal til ul 16 juni, er jo nesten i slutten av sommeren det!!

 

Jeg tror ikke at jeg vil vite kjønnet. Det betyr så lite for meg hva det blir, bare det blir noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å vite kjønnet! Men for all del, det viktigste er at babyen er frisk, ikke hvilket kjønn det blir. Jeg synes jeg har ventet utrolig lenge på ul nå, også er det sååå lenge igjen.

Men tida går vel fort, vi flytter om en uke, så det er nok av ting som skjer. Plutselig er dagen der :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i tidligere svangerskap fått følelsen av at ved en del sykehus har de vært restriktive med å anslå kjønnet på fosteret. Vet ikke om dette har forandret seg?? Er det fortsatt forskjellig praksis ved forskjellige sykehus? Er det noen som vet om de er villig til å opplyse om kjønn ved Sykehuset Levanger??

 

Første gang jeg var gravid, ønsket jeg ikke å vite kjønnet. Andre gang var jeg noe usikker, men valgte å ikke spørre om kjønnet.

 

Nå har jeg 1barn av hvert kjønn. Når jeg nå går med 3.mann, ser jeg det praktiske i å få vite kjønnet på forhånd. Jeg har en haug med babyklær, og kunne godt tenke meg å selektere ut de klærne jeg kommer til å trenge på forhånd. Jeg tviler på at jeg kommer til å bruke gutteklær på en jentebaby, og jeg vet at jeg ikke kommer til å bruke kjoler på en gutt... Har ikke tenkt å ha flere barn, så jeg kunne tenkt meg å rydde bort/ evt. kvitte meg med de klærne som er uaktuelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...