Gå til innhold

Endret syklus etter MA

Leni31

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hadde derssverre en MA i januar. Var på UL i uke 14 og så et foster som hadde vært dødt i to uker...... Måtte gjennom to utskrapninger og to pillekurer før det ble tomt! Så hele prosessen med å "bli ferdig" tok en mnd! Forferdelig........

Før dette har syklusen min vært helt presis på 28 dager, men nå har den vært på 35, 21,27 (trodde den var i ferd med å bli nomal) og 23 dager. Tenker jo noen tanker om at disse inngrepene har gjort noe med kroppen.Blør også mere "friskt" blod nå de første dagene. Noen som har opplevd noe lignende???

Har et barn fra før hvor svangerskap og fødsel var helt nomalt, og nå håper jeg jo veldig på et nytt nomalt svangerskap.

Fortsetter under...

Det kan nok skje at syklusen blir noe endret eter en MA. Du har fått krafig behandling med to kurer og to utskrapninger. Så det er nok det at kroppen har hengt seg litt opp. Hormonene er på bærtur.

Blir det ikke bedre etter et par menstruasjoner til anbefaler jeg deg å gå til en gynekolog som kan hjelpe deg litt på tur. Kanskje med noen hormonmedisiner.

Mine sykluser ble helt på bærtur etter min forrige abort. var veldig regelmessig på 33 dager før den, men endte på sykluser mellom 35 og 47 dager. Jeg fikk Pergotime av min gyekolog for å " freshe opp" syklusene med bedre eggløsninger. Vips så ble jeg gravid igjen. 10 mnd etter abort.

Har mistet en gang til nå og skal ikke være sen om å ta en ny runde pergotime om det viser seg at syklusene er på bærtur.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...