Gå til innhold

Angående SA og oppfølging i nytt svangerskap..


Oliver`s Mamma

Anbefalte innlegg

Hei!!!

Har nett funne ut at jeg er gravid igjen- har tidligere mistet 2 ganger i SA. Ser at det er mange som venter til uke 12-18 med å gå te lege og jordmor, synes dette er seint jeg, og er veldig bekymra siden jeg har mistet før. Er det noen av dere som for litt mer oppfølging, eller tidlig til lege/jordmor pga tidligere Sa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du!

jeg har også hatt 2 sa tidligere (bare ene gangen jeg visste at jeg var gravid da). jeg var til legen 5+0 nå, men det var bare tilfeldig, for den timen stod enda fra forrige svangerskap. jeg fikk ikke ny time før 13 juli, er 5+3 nå. er selv veldig bekymra, selv om jeg prøver tenke minst mulig på det. har tenkt å prøve å få tidlig ul i ca uke 7-8 sånn at jeg vet at hjertet slår, og da klarer jeg sikkert vente litt til! men har ikke fått tilbud om noe ekstra oppfølging nei.. eneste de sa var at hvis jeg mistet denne gangen også, skulle jeg til utredning..

 

så hvis de nekter meg ul, skal jeg ta det privat!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli litt sånn små iritert jeg, det er forferdelig å gå rundt å tro at alt skal gå bra- så jeg også vil ha en tidlig ul, elle så skal jeg sjekke opp i privat ultralyd ja. Kan ikke sjønnet er så problem å forta en tidlig ultralyd, når en har hatt problemer før!!!!

Jaja, får ringe jordmora som jeg hadde sist å høre...Lykke til da*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en SA tidligere i år, og nå er jer gravid igjen. På grunn av det som skjedde tidligere, fikk jeg min første time med UL i uke 8. Å da så vi at det stod bra til der inne!! Jeg ble så glad at jeg fikk knapt med meg alt gynekologen sa der og da... Jeg skulle foressten ta det rolig i forhold til trening frem til første kontroll. Nå kan jeg trene igjen, men er for trøtt;)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...