Gå til innhold

Da har jeg vært på UL......


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Sitter her og griner av innleggene! Det er jo helt fantastisk. Det er virkelig et mirakel! Gratulerer så masse!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men i alle dager :-))) Ja, DET må man si at er et mirakel... SÅ flott... Gratulerer HELT fantastisk...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!!!!!!! herregud.. kan ikke forestille meg hvilken lettelse det må ha vært å se hjertet slå :o) lykke til videre med mirakelet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!!

Gratulerer så mye, jeg er utrolig glad på dine vegne, og har mitt lille håp levende også. Jeg ble operert for en sannsynligvis exu 17.mai, og sitter her med mine tre små hull i magen. Men de fant ikke noe!!!! Men jeg har fortsatt smerter, og tar HCG annenhver dag. Har enda ikke fått resultater, og den 29 tar jeg UL igjen for å se om det lille hjertet banker!! Jeg er livredd, men når jeg hører din historie blir jeg roligere. Jeg føler meg veldig veldig gravid....

Håper på et lite mirakel også, be litt for meg er du snill...

Stor klem til dere to!!!

 

Live gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Live Gravid?

 

Oj oj oj.... Ja, jeg vet akkurat hvordan du føler det. Det er grusomt og ikke vite... Ja, om du føler deg gravid og sånn så... Det var det jeg stusset ved også når jeg lå på sykehuset etter operasjonen. At puppene var like ømme som før jeg opererte. Det ga seg jo ikke heller liksom... Men da jeg lå der, så hadde jo jeg mistet, iallefall inni hodet mitt, så jeg tenkte ikke på at jeg fortsatt var gravid i det hele tatt . Men vi får krysse fingre og tær og alt. Det kan skje....

De begynte å ta kikkehullsoperasjon på meg også, men jeg fikk bare hullet ved navelen, så så de allerede da at egglederen ikke kunne reddes...:( Så har fullt operasjonssår og alt... Men i dag er jeg mye bedre altså... Flyr på do hele tiden, og det er et bra tegn på at den lille vokser og puppene....auuu.....;)

Har de sagt noe om hcg nivået ditt eller? Om det stiger?

Ååå, det må jo bare gå bra.

 

Oppblåst som en ballong om dagen da tenker jeg.... Jeg er fortsatt oppbåst etter den gassen, men det begynner å hjelpe.

Hvor langt tror du at du er?

 

Klem! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...