*C83* fødte13/1 Skrevet 19. mai 2006 #1 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg er 5+6 i dag, og har begynt å se hvite flimrende prikker sånn av og til.. Hadde det da jeg gikk med førstemann, men da var det pga svangerskapsforgiftning, og ganske sent ut i svangerskapet..Det er ikke fordi jeg reiser meg fort opp, de bare kommer uten at jeg trenger gjøre noe spesielt.. Det går vel ikke an å få svangerskapsforgiftning så tidlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosbolle Skrevet 19. mai 2006 #2 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg vet ikke om det går an å få svangerskapsforgiftning så tidlig i svangerskapet, men jeg har tidligere (ikke i forbindelse med graviditet) hatt skile flimrende prikker i timene før jeg har fått migreneanfall med sterk hodepine. Har du antydning til hodepine, kan det jo være en lettversjon av migrene? For å forebygge migrene, hjelper det å stresse ned, da migrene ofte utløses av stress. kanskje er det noen andre som vet om det går an å ha svangerskapsforgiftning så tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*C83* fødte13/1 Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. mai 2006 For jeg har liksom ikke hodepine heller..Bare sånn på kvelden når jeg setter meg ned, men ikke ellers.. Er bare redd jeg skal svime av en eller annen plass sånn plutselig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå