vb-76 Skrevet 19. mai 2006 #1 Del Skrevet 19. mai 2006 men jeg aner ikke hva jeg skal skrive om... har gått å tenkt på noe jeg vil spørre om her inne, men nå husker jeg ikke noe av det... Hva skal dere i helga da? Vi skal møte ei vennine med barn i morgen og på søndag skal vi på treff i hjertebarnforeningen. Håper det blir fint vær for grilling står på planen. God helg aprilbarn med mammaer og pappaer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 19. mai 2006 #2 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei hei:-) Egentlig har jeg lyst til å sove hele helgen....men det går jo ikke. I dag skal vi slappe av med en god biff middag og så se idol finalen. I morgen skal vi til et vennepar å spise middag, og på søndag blir det en treningsøkt på spenst, og så slappe av resten... Ha en god helg alle sammen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 19. mai 2006 #3 Del Skrevet 19. mai 2006 Hei hei her er det full fart hele helgen. Er jo i Norge å besøker familien og i morgen kommer mannen som skal hentes på busstasjonen og videre ut å shoppe litt (hehe). På kvelden skal vi spise middag og på kino hadde jeg tenkt, for min mor har sakt seg villig til å sitt barnevakt for første gangen. Det sklal bli spennende, tror det blir verst for meg egentlig. He jo ikke vært lenger borte fra henne enn ett par timer (når hun har vært hos noen andre enn pappa'n). Og på søndag skal vi i Konfirmasjon hele dagen for så å reise ned til Gøteborg igjen. Ha en bra helg alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 19. mai 2006 #4 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg skal lage smykker! Har smugkjøpt perler (mannen min synes jeg bruker altfor mye penger på sånt, ubegripelig), og nå klør jeg i fingrene etter å sette i gang. Og så skal vi ta oss en tur på Foreldre og barn-festivalen. Og jeg skal på kino med noen venninner og se "da Vinci-koden". Tja, og så skal vi slappe av og bare nyte helgen. God helg, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå