Gå til innhold

KANONKUREN!

Sgt sweetie prøver på en til..

Anbefalte innlegg

Jeg leste om denne kuren på babymirakel.

Dem skriver dette:

Du får alle vitaminer og mineraler i en tablett gjennom kanonkuren for kvinner, Fertil Forte. Begrepet "kanonkuren" har i mange år blitt anbefalt til ufrivillig barnløse, Fertil Forte er en slik "kanonkur", og den inneholder utover vitaminer og mineraler også viktige sporstoffer fra pollen og kyskhetstre. Vitaminer og mineraler er viktig å få i seg under graviditeten, like viktig som etter barnet er født, i ammeperioden. Prøver dere på å bli gravid, kan det anbefales å prøve Fertil Forte. Her får dere rikelig med vitaminer og mineraler i tillegg til sporstoffer. Både for kvinnen og mannen. Vitaminer til deg som ønsker å bli gravid.

NOEN som har hørt om denne??

Verdt et forsøk tro?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5091506-kanonkuren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi får i oss nok vitaminer og sånn gjennom kostholdet hvis vi spiser vanlig sunn mat. Det kan faktisk være farlig å ta for mye så dette er jeg skeptisk til. Jeg vet at mangel på selenium kan være en direkte årsak til ufrivillig barnløshet men det bør man ikke ta uten å først sjekke med legen om man har mangel på det da der er farlige bivirkninger hvis man tar for mye eller ikke trenger det. Sink og C vitamin er også heldig. Bortsett fra disse er der ikke noe som forskningen sier man trenger. Husk på hvor mange barn som blir født i fattige land, der kvinnen som regel er underernært. Tror slike vitamin bomber bare er et salgstriks jeg da... men har du råd til det kan jo du altids prøve, men ta blodprøver først for å se om du trenger alt dette her så du ikke får uheldige virkninger.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5091506-kanonkuren/#findComment-5091647
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...