Gå til innhold

April: Nå har vi kommet hjem fra Foreldre og barn messa med...

Anbefalte innlegg

-en bunke reklame

-to gymposer

-en pakke kleenex

-to badebleier

-en billett til badeland ved gardermoen (så nå blir det vel en badetur snart!)

-velkomstpakke og medlemsskap i go`boken (er altfor lett å overtale..)

-soldrakt som holder faktor 50... (ikke sikkert vi får bruk for den, ettersom det bare regner..)

-puslespill med bukkene bruse (og har sagt ja til å ha homeparty med dyre pedagogiske leker... hvem vil komme??)

og Didrik fikk et bjellearmbånd som egentlig kosta 60 kr fordi han var utålmodig

-bokser fra tupperware (til brødbitene til Didrik når vi er på tur, og sagt ja til å ha tupperparty...)

Hmmm var det noe mer da... Så mye man bare samler med seg og kjøper når man er på sånne messer, som man aldri ville kjøpt ellers... jaja. Det var nå verdt turen. Men etter tredje runde der inne var både Didrik og jeg ganske lei!

Gøy er det da. Jeg kan ikke gå glipp av noe eller jeg da, derfor må jeg gå flere runder, og tenk om jeg skulle glemme å se på noe.... eller kjøpe noe jeg hadde lyst på.... Tror jeg egner meg best til å gå alene jeg, selvom planen var at ei vennine skulle være med, men det passet ikke for henne likevel.

I fjor på messa lot jeg meg lure av de som lager hånd og fot avtrykk. Da var Didrik 6 uker. Angrer ikke på det i dag da selvom det var dyrt.. Er som sagt ikke vanskelig å overtale...

Ta dere en tur på messa dere som bor i nærheten også! Møtte forresten Maiken med mamma og pappa der (mjanne)!

God helg til dere alle!!

(ble visst litt langt det her, for dere som gidder å lese alt..)

Fortsetter under...

Så fint att dere koste dere. Høres ut som den messen var bedre enn den jeg var på i Gøteborg.

Og så er det godt å høre att det er flere som havner i div bokklubber for lett overtalelse hehe.

Ha ne fortsatt fin helg.

Jo takk for idag også vb-76 : )

vb-76 tok meg på "fersken" i å leke meg med en slik "barnetråkkeleke".. hi hi klarte ikke å dy meg jeg vettu.. : )

Jeg fikk overtalt gubben til å bli med på messa idag. Han koste seg forsåvidt han, men han kom ikke over at han akkurat hadde vasket bilen og at vi måtte parkere på et møkkajorde hvor det var umulig å trille vogn + at han måtte betale kr 50,- for å ha bilen på dette hæ....te jordet... hi hi, må le av han....

Jeg har også litt problemer med å komme meg unna disse salgs-standene, men gubben redder meg ut av disse situasjonene. Falsk bleiealarm funker bra... he he.

Ellers kom vi hjem med et tonn med brosjyrer og en haug med vareprøver. Fikk ikke med meg de billettene du fikk vb-76 : (

Men vi kjøpte sånn soveposedrakt til Maiken. Har ikke fått ordnet det enda. Men det var på tide. Maiken sover aldri med dyne (sparker bare av), så hittil har jeg bare kledd henne litt ekstra. Men nå blir det posesoving fremover : )

Ellers ønsket de å beholde Maiken som demonstratør på tempurmadrassene. Hun storkoste seg oppi de sengene. Slang seg rundt, satt seg opp og vugget og vinket til alle som gikk forbi...De var nesten klare til å kle på henne tempur t-skjorte der...*smile*

Nei, nei, nei! Visste det var noe jeg ville denne helga. Innmari synd jeg ikke kom på at det var denne messa før jeg leste innlegget ditt nå:( Så dum jeg er som ikke skrev det opp i reservehodet (også kalt filo-fax) mitt når jeg leste om det første gangen.. Og vb-76 som tom nevnte det på treffet...

Jaja, får hive oss på til neste år.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...