Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 var på 5 mnd kontrioll i dag. Helsesøster sier jeg har fått en rolig datter. Hun satt fint på fanget mitt inne hos hs i 40 minutter.......... Hun sover fra 7 til 7........... Hun ligger i senga og lager god-lyder i en time om morran....... Hun kan ligge i 45 minutter og pludre under babygymmen........ -flere ganger om dagen Hun kan sitte i fanger og se hele Glamour.....bare koser seg. Er dette et rolig barn,. eller er alle 5 måntinger slik? Trodde det jeg..............
Snuppemamma Skrevet 19. mai 2006 #2 Skrevet 19. mai 2006 Nå nei, ikke alle er slik nei:). Du har nok ei rolig, snill lita pie. Veldig snill gutten min også, men ikke like tålmodig...Du får kose deg mens du kan, plutselig krabber og springer de. Også kan det hende en evt nestemann ikke blir lik den første, har jeg hørt.... Kos deg masse masse!!!!
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Min var sånn...Nå ved 9 mnd har han fått en stoor porsjon med vilje, pluss at han er høyt og lavt hele tida! Så nyt det så lenge det varer:-)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #4 Skrevet 19. mai 2006 jøss........ Ja, jeg får kose meg med gullklumpen...enn så lenge. Lissom så greit nå, når jeg legger hu fra meg veit jeg hvor jeg her`a henn-......
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #5 Skrevet 20. mai 2006 Ja du har en rolig baby. For min er heilt "hyper", iallefall i forholdtil din. Kanhende barnet ditt er makelig annlagt.....
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 20. mai 2006 #6 Skrevet 20. mai 2006 oiii...alle er ikke slik, nei. jeg har en meget aktiv ung dame på 7 mnd ..sitter i fanget maks 2 minutter... men hu er flink til å aktivisere seg selv på gulvet, kryper rundt jhele dagen... sover fra 19-6, heldigvis, for på dagen har hu bare tid til å lukke øynene 2x en halvtime.... og HS sier alltid til meg på kontrolleme: " ja, dette er ei bestemt jente...skal ha med seg alt!"....og er utålmodig etter et par minutter :-) men det er gøy at hu er så aktiv, hu lærer jo noe nytt hver eneste dag nesten...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 20. mai 2006 #7 Skrevet 20. mai 2006 ...og hu har forresten alltid vært så aktiv...har aldri kunnet kose ordentlig:-/
tvilling73, 05/07 Skrevet 20. mai 2006 #8 Skrevet 20. mai 2006 He he Mi er akkurat lik...og vi har nok rolige barn du og jeg.. mor mi er helsesøster og hun er helt imponert over det rolige snille barne vi har... men rekner med at så snart det blir kryping eller hun begynner å gå så er det slutt på å sitte veldig i ro på fanget. Vi var å handlet før idag og hun satt/låg i bilstolen sin i en handlevogn lys våken i 2 timer uten grining. Hadde henne oppe mens vi gikk rundt på en møbelforreting og hun pratet i vei Mi er 5 mnd om en uke. Svigermor lurer på om hun kommer til å prate eller le til presten på torsdag, da skal vi ha barnedåp :-) hehe Bare vent til vi får nr to du, det kan bli helt annerledes... jeg og mannen min var også veldig rolige som barn, mens mi søster og hans søster var en helt annen type med mye nattevåk....
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2006 #9 Skrevet 20. mai 2006 Vi er nok i samme båt ; ) Jeg har en veldig aktiv og veldig langfingret jente som vil utforske absolutt alt. Men hun har ikke begynt å krype ennå. Jeg kan ikke si at jeg bare gleder meg. Da skal det bli vanskelig for mor å sitte i de stakkarslig fem minutter jeg får nå og da. He he... Men men. Jeg var også sånn så dette er vel bare hva jeg kunne forvente! Gleder meg allikevel litt til hun kan ha to minutter og kose med sin mor. Håper jo at det kommer når hun blir litt større...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå