Gå til innhold

flere med hodepine her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også hatt ekstrem hodepine, au! :( Tok litt paracet, men det hjalp ikke... Måtte bare vente til det gikk over. la meg i et mørkt rom og slappet av.. Uff, ikke no moro det der:( Går det bra med deg ellers da leelu??

Annonse

jeg også har det sånn! har hatt det i en ukes tid nå!! det dundrer noe helt vilt.

jeg spiser også frukt og grønt og drikker mye vann, og har hørt at paracet ikke er farlig og ta, men pass på for tar du smertestillende må det være med paracetamol ikke de andre stoffene. (paracett, pinex foreksempel!) det står også i pakkningsvedlegget at det går bra å ta!

lykke til og god bedring til dere alle!!!

Jeg har også vært plaget med hodepine. Men jeg har hatt ganske lavt blodtrykk og d kunne være grunnen sa legen min. Men så ringte hun opp igjen etter å ha fått blodprøvene mine. Det viste seg at jeg hadde altfor lite jern i blodet!! Var skikkelig lavt så jeg måtte ta jern med en gang. Og nå er hodepinen borte faktisk! Betyr jo ikke at d er det med dere da, men kan jo kanskje sjekke d om d ikke er gjort. Er ikke godt å gå rundt med konstant hodepine fra morgen til kveld. God bedring folkens!!

Jeg tror litt på Omega 3 ! Etter at jeg spiste stekt makrell en dag var jeg i så god form dagen etter, og jeg hadde hatt mye hodepine uka før. Tar nå 2-3 kapsler med Omega 3 og er ikke plaget lenger. Mulig andre faktorer spiller inn, avslapning, yoga, men skader ikke å prøve!

har dundrende hodepine om dagen jeg å.

jeg har aldri hatt noe serlig vondt i hodet, og når jeg har hatt det har det ikke vært såvondtsom nå.

jeg tåler ikkelys og lyd. prøver å drikke mye. vet ikke om det hjelper jeg har jo vondt uansett. men dette går sikkert over en gang.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...