KaMa Skrevet 20. mai 2006 #26 Skrevet 20. mai 2006 Fikk flere lange og røde/lilla på magen, noen på hoftene og lårene.. Smurte som helt hver dag for å slippe, men de kom uansett. Spiller ingen rolle om en smører seg.. Det er underhuden som sprekker når en legger på seg på kort tid. Vi er alle forskjellige, så tror nok vi bare må akseptere at noen av oss får faktisk strekkmerker mens andre ikke.. Når de først er der kan det hjelpe å skrubbe med vott og skrubbekrem. Men de vil aldri forsvinne, men blekne og ikke være så iøynefallende. Lykke til. :-)
dama Skrevet 20. mai 2006 #27 Skrevet 20. mai 2006 hahaha!!! JA! jeg fikk masse!! :-) jeg er en eneste stor skrukk!!! :-) og jeg som er relativt tynn også!! hihi! godt det ikk er noen andre enn mannen som skal se nærmere på mage pupper og lår! stortrives med kroppen min, jeg! men, den er blitt en del fastere igjen etter at jeg begynte å trene igjen...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 20. mai 2006 #28 Skrevet 20. mai 2006 Ingen! Selv etter tre svangerskap, og den siste magen var nokså omfangsrik ;0) Tror det kommer an på hudens evne til å strekke seg..
Piken på landet Skrevet 20. mai 2006 #29 Skrevet 20. mai 2006 Ikke et eneste jeg heller! Men så hadde jeg bitteliten mage også.
Gjest Skrevet 22. mai 2006 #31 Skrevet 22. mai 2006 trodde jeg skulle slippe unna....hadde ingen når jeg hadde gått til termin...men gikk 14dager over...å det er utrolig hvor mye man kan vokse på 14dager...strekkmerkene kom..på puppene, og rundt der jeg tok hull i navlen..:/ menmen...såg ikke på meg at jeg var gravid før jeg var 30uker på vei...
Beama Skrevet 22. mai 2006 #33 Skrevet 22. mai 2006 En hel haug.. huff.. Men nå etter 3 mnd har de bleknet ganske mye.... så blir nok levelig til slutt...
krokofant666 Skrevet 23. mai 2006 #34 Skrevet 23. mai 2006 jeg sier det bare; jeg kunne danka ut en sebra.
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 23. mai 2006 #36 Skrevet 23. mai 2006 Jeg fikk ingen strekkmerker. Jeg var veldig flink å smøre meg gjennom hele svangerskapet da. Smørte meg med ei spesial olje hver dag, og med body lotion. Om det har noe å si for om en får strekkmerker, vet jeg ikke da, men jeg kommer nok til å gjøre det samme ved en eventuell ny graviditet bare for sikkerhetskyld. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå