Gå til innhold

Fikk dere mye strekkmerker???

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hva gjør dere for å få det bedre......?

Finnes det noen råd???????

Desperat jeg........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk så vidt det var fire små nederst på magen til venstre side.Så lenge de er så små er det greit nok.Glad jeg slapp de store røde...De får bare være der de er...blir jo lysere med tiden.

Skrevet

Fikk ingen, hurra :D

Skrevet

fikk på puppene, mange, men ser allerede nå at de har blitt lysere, nesten borte, etter fem mnd. Så det går vel bra :) Ta tida te hjelp du :) Ellers går det an med laser veit jeg.

Skrevet

jeg har bare ca 1 million.

orker ikke gidde å bry meg, fikk friske pene barn ut av det

Skrevet

Fikk en del ja,både på puppene og magen ... og bak knærne!!

Smører med krem og innbiller meg at det skal hjelpe,men seriøst tror jeg det er bare tid som hjelper...

Men det var verdt hver eneste merke å få en såå nusselig liten jente :D

Gjest irismor
Skrevet

Fikk ingen. Tror nok det er veldig hormonelt, så det er nok ingen vidunderkurer mot strekkmerker.

Skrevet

Jeg fikk på puppene... Håper det blir bedre etterhvert.

Skrevet

Ingen, men eg fekk mange på låra i puberteten. Stor glede at eg ikkje fekk fleire.

Skrevet

Fikk 2-3 stk på hver pupp. Å så fikk jeg mange bittesmå på rumpa å litt nedover lårene. Men de er ikke lange. Veldig korte men det er mange av de :(

Ingen på magen da..ganske rart siden den strekte seg mest.

Skrevet

fikk over hele kroppen pga den kraftige og raske vektøkningen pga svangerskapsforgiftningen......men de minker for hver uke som går..men er nok veldig godt synlig likevel....

sol minsker strekkmerkene....

aloe vera kan fjerne de, ved jevlig bruk,...

men for rask virkning...kan man ta fruktsyre behandling på hudsalong

Skrevet

Jeg har kroppen full!!!!

Skrevet

Jeg smurte meg hver morgen og kveld og fikk ingen. Før jeg la meg hver kveld smørte jeg på oliven-bodybutter fra Body Shop på mage og bryster. Vet ikke om det var det som gjorde susen, men jeg er happy for at det ikke dukket opp noen merker i hvert fall!

Skrevet

Jeg brukte Huile tonic fra Clarins, og er sikker på at den er grunnen til at jeg ikke fikk noen strekkmerker.

Vet mange har god erfaring med Biotherms Biovergetures på allerede eksisterende strekkmerker for å bleke disse.

Skrevet

Jeg fikk ikke mange gitt, men jeg smurte mage, lår og rompe med jordnøttolje vet ikke hvor mye det hjelper men...

Skrevet

Fikk en del på magen, men de er jo blitt mye bedre nå 9 mnd etter fødsel. Plager meg egentlig ikke i det hele tatt.

Skrevet

Fikk ingen:o)

Smurte magen hver kveld med babyolje etter dusjen!!

Skrevet

Jeg fikk masse strekkmerker på rompa,den ser ikke ut og så fikk jeg litt på puppene men det er lite.Og heldig vis 0 strekkmerker på magen. Så jeg bruker ikke string truse, nei...........

Skrevet

Fikk svært få, og nå et halvt år etter fødselen synes de knapt!

Smørte meg med Clarins olje hver dag, men tror egentlig ikke at den hadde så stor virkning. Genene mine spilte nok en større rolle, mamma har heller ingen strekkmerker etter to fødsler.

Skrevet

Fikk ingen på magen eller pupper.. men fikk noen pitte små streker på rumpa.. men skjønner ikke de helt . Hart jo den slappe rumpa! syns ikke akkuratt den ble stor under graviditeten...

Men nå er de nesten borte.. Stringtruse er heldigvis bare under buksa..!!

Skrevet

Nope,ikke et eneste et:)

Skrevet

Magen full :(

Skal prøve kjemisk peeling på hudsalong..

Skrevet

smurte meg aldri under svangerskapet og fikk ingen eller har ingen strekkmerker nå. Ble veldig overrasket egentlig, for jeg har så tørr og elendig hud. Strekkmerkene kommer fordi underhuden sprekker, så dette med å smøre har vel ingen effekt what so ever...

Alltid hatt skikkelig flat og fin mage og en fin midje, men nå er alt det der borte. Litt trist tenker jeg, men fysøren: jammen er det verdt det når jeg ser på tulla vår. Den nydeligste tulla jeg vet om!

Har har fått selulitter da... urk, men sjit au. Ikke skal jeg ligge å sole meg heller (tåler ikke sol).

Skrevet

tja... fikk MYE mer i puberteten :o( men fikk noen fæle, kraftige røde på magen nå i svangerskapet...

Men den magen er ikke noe å vise frem fra før, så spiller vel ingen rolle sånn sett... ;OP

Hjelper visst ingenting å smøre, og heller ikke noe som kan ta det bort... Men de blekner med tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...