Gå til innhold

Det klør i underlivet!!!

Anbefalte innlegg

det klør så voldsomt i underlivet!! jeg klør meg nesten til blods. Og d svir akkurat som om det er sårt når jeg tisser... Det blir litt bedre om jeg dusjer, må nesten gjøre det for at det skal bli bedre ei stund, men så kommer det tilbake! Aner ikke va det er.. Har aldri hatt sånne plager. Kjæresten min har ingen plager. Kan det være at jeg vasker meg for mye? Eller kan jeg ha sopp? Noen med råd? Blir snart gal!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5090973-det-kl%C3%B8r-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

må si det høre mistenkelig ut som om du har fått deg en soppinfeksjon. det er veldig vanlig å få spesielt når maner gravid. du burde nok oppsøke lege for å få det bekreftes, og også fordi det skal behandles. du får reseptfrie midler på apoteket, canesten, men snakk med legen først.

lykke til...

Det høres ut som en soppinfeksjon ja!! Jeg ville gått å kjøpt en canesten-tabelett som man fører inn i skjeden. Det er helt uskadelig å bruke, så jeg ville nok ikke gått innom legen for det! Men husk å føre tabeletten inn med fingen, ikke den pinnen som følger med!! Bare snakk om 1-2 dager er det totalt borte :)

Annonse

jeg synes også det høres ut som sopp infeksjon! når jeg har samme problem pleier jeg bare kjøpe en candesten på apoteket, og da gir det seg. men om det ikke gjør det, kan du oppsøke lege. dumt å betale penger, og bruke tid på å få høre at det er løsningen. jeg hadde kjøpt en sånn, og blir det ikke bedre, kontakt lege...

lykke til og god bedring!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...