Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg lei av kommentarer som "så stor du har blitt, "nå begynner det virkelig å synes", "er du sikker på at det ikke blir tvillinger".......

Huff!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ENIG!!!!

Det er jammen mange som har meninger om hvordan vi "bør" se ut. For hvis man ikke er for stor, så er man jammen veldig liten. Eller så burde man gjort ditt eller datt eller følt sånn eller slik. En gravidmage er visst allemannseie :(

Skrevet

"Nå har du jammen blitt skikkelig SVÆR" fikk jeg høre av en på jobben her om dagen. Orket ikke informere om at jeg ligger helt på snittet og dermed ikke føler at jeg går inn under kategorien "skikkelig svær". Sa ingenting. Hva skal man svare liksom... Javel og takk skal du ha??

Skrevet

Da svarer du:

"Du ser ikke så verst ut du heller ;)"

Hehehehhee

Skrevet

Jeg syns det bare er hyggelig når folk kommenterer magen min! Det er en standardfrase å kommentere magen på lik linje med "har du klipt det?" selv om alle skjønner at du ikke har gjort det selv.

Skrevet

Mente selvfølgelig "har du klipt deg"...

Skrevet

Er ikke noe bedre å ha liten mage.. *høh* Får stadig kommentarer på "så liten mage du har, da!!" når jeg forteller hvor langt jeg er kommet. "Da jeg var like langt, var jeg mye større" - akkurat som om det skulle ha noe å si.

Skrevet

Jeg er også lei av at alle bare MÅ kommentere "SÅ stor mage" Heh nei,sier du det,var ikke klar over det selv liksom..

Eller som svigerfar har begynt nå "Nei så kjukk du har blitt,nå må du pinadø slanke deg litt"

Jeg blir så forbanna! jeg er ikke kjukk, jeg er gravid!

Kan ikke folk heller si noe positivt?

Skrevet

Jeg får høre at "Så liten du er", men vi syntes magen er stor og fin.

Skrevet

kommentarer uansett hvordan en ser ut.. det er vertfall sikkert.

jeg får hele tiden. det mååå vere flere som gjemmer seg der inne. og den beste: nei hvordan kommer du til og se ut i sommer som er såååååå svær nå!!!

artig, nooooot..

stolt av magen, men er det nødvendig med alle kommentarene??

synest derimot det er veldig fint når de sier, nei så fin mage du har, eller såå flott du er nå =) we like it !!

Skrevet

Ja kommentarene har vel vi desverre alle hørt, og det er godt å høre at det ikke bare er meg som blir irritert når folk sier ting uten å tenke seg om.Jeg er dritlei av å høre hvor diger jeg er - for jeg synes det ikke selv -egentlig. Det er jo et lite menneske inni der. Men la oss bli bedre mennesker av våre erfaringer... og heller si til andre gravide senere når vi ikke er det- at " så flott du ser ut"- eller "så fin mage du har " og den slags kommentarer- for vi vet jo hvor mye hyggeliger det er å høre slikt -når man ellers bare går og vagger og slett ikke føler seg på det flotteste i livet... Jeg har måttet si til meg selv i det siste "at det er bare magen de synes er stor- ikke at jeg er så feit -som de får det til å høres ut"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...