Anonym bruker Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Jeg kjøpte ei kombi vogn som jeg har brukt siden jenta var nyfødt(bare byttet bagen med sportsdelen), i tillegg har jeg ei paraply trille som jeg kan legge ryggen nesten helt ned. Trenger jeg enda ei til vogn når jenta blir større? Ho er 14mnd nå...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Du trenger ikke flere da. Vi brukte sportsdelen av duo-vogna en stund, men bytta til en god trille der ryggen kunne legges nesten ned, fordi duovogna ble for tung. Vi har en paraplytrille i tillegg, men har ikke bruk for både den og den andre trilla, i grunn. Datteren vår er 2,5 og har likt å gå selv det siste året. Det er bare når hun blir veldig sliten at hun vil sitte i trilla.
Nuffa Skrevet 25. mai 2006 #3 Skrevet 25. mai 2006 har hatt one tree hill urban jungle fra fødselen. kjøpte en paraplytrille, men den solgte jeg da den ikke ble brukt. hun er nå 2 år. har en tvillingvogn også som jeg bruker til minstemann på 5 uker, men savner en egen singlevogn til ham... sikler på mistral, men mannen har lagt ned veto... så for å svare på spørsmålet ditt, jeg har klart meg fint med bare én vogn hele vognperioden
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 Vi har brukt kombivogna fra fødsel og frem til nå. Gutten vår er 2,5 år. Nå har vi pakket bort "kombi'n" og kjøpt en enkel sportstrille med full liggestilling (han sover fortsatt på dagen) og kalesje. Ellers har jeg alltid en paraply-trille liggende i bilen som er grei til shopping, en sånn til 199,- fra Babyshop.
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #5 Skrevet 26. mai 2006 Vi har kombivogn til babyen som er på vei, trille med liggemulighet ti datteren vår på 2 år, og skal kjøpe søskenvogn i tillegg. Vi har klart oss kjempe fint med først kombivogn med sportsdel, og så fra hun var 16mndr trille med ligging i ryggen, så synes det høres ut som du har greit med vogner jeg:-)
mamsen til T&O Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Jeg hadde en Bugaboo Frog og en Quinny Zapp reisetrille. Etter at nummer to kom kjoepte jeg en Phil and Ted soeskenvogn ogsaa.
Barba_mamma Skrevet 16. juli 2006 #7 Skrevet 16. juli 2006 En. sto en bra artikkel i dagens Næringsliv ang mødre og vogndilla nå på lørdag....hehe, måtte le litt av meg selv... :-) Sikkert mange her som kjenner seg igjen i det som sto der...om å velge riktig vogn osv , en kjøpsprosess som gjerne er lengre enn det å kjøpe ny bil...hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå