Gå til innhold

Supertrøtt og eksamen om 2 uker...

Hermelina

Anbefalte innlegg

Må bare få ut litt frustrasjon her, og regner med at det er flere som har det på samme måten!!

Nå er det igjen to uker av kurset før eksamen og jeg skulle gjerne ønsket meg en god karakter!! Men sånn i betraktning av at dette går intensivt over 6 uker og jeg har vekslet mellom å være kvalm og trøtt og uopplagt og har både kommet senere og gått før de andre på lesesalen, så er det kanskje ikke altfor optimistisk å håpe på en B... Skal i tillegg til tre timers eksamen skrive en oppgave som skal inn noen dager etter eksamen : (

Nå er jo ikke en karakter all verdens, men ettersom det er siste faget så hadde det jo vært flott å kunne gå ut med stil!

Fortsetter under...

Skjønner godt hvordan du har det! Selv var jeg stort sett fraværende fra forelesninger fra februar og frem til påske pga kvalme og svimmelhet, så har ikke akkurat fått med meg så mye.. På onsdag skal jeg ha den første av tre eksamener, men klarer jo ikke å konsentrere meg om lesingen heller.. Alt dreier seg om den lille i magen :)

Jaja, vi klarer oss nok fint :) Og om tre uker er vi ferdige og kan nyte sommeren :)

Skjønner dere begge godt! Jeg har også "skulket" mesteparten av forelesningene fra februar t mai, pga depresjon, kvalme og tretthet. Jeg skulle hatt tre eksamen denne våre, men har kun klart å gjennomføre den ene som var en gruppeoppgave. Den ene fikk jeg sykemelding for tidlig pga tretthet og kvalme, og den andre leverte jeg sykemelding på for noen dager siden pga depresjon. Men da må jeg selvsagt lese i sommer for å klare de, eller har valgt å ta den ene til høsten, og den andre neste vår. Skal ikke følge opplegget til skolen fra høsten av, pga skal ta et annet studie fra høsten 2007.

Håper det går bra med dere, og blir fornøyd med det dere klare å få ned på papiret!

Herregud, så deilig å lese om andre som har det på samme måte! Jeg er kommet ganske kort (6+4), og er så ufattelig trett og uvel hele tiden. Har gjort unna to eksamener, men ennå tre igjen. O LYKKE når man er ferdig:-))) Ironisk nok er jeg vel sånn ca akkurat ferdig med eksamen samtidig med at trettheten og kvalmen går over, hehe

Lykke til, alle sammen!

P.s Jeg setter vanligvis veldig høye krav til meg selv, men har greid å slappe litt av med det nå...den dagen jeg blir spurt på jobbintervju hvorfor karakterene mine var dårligere våren 2006, har jeg jo et levende bevis på det. Så mitt beste råd er å forsøke å slappe litt av med det, sov når dere blir trette, pass på at blodsukkeret ikke faller og gjør så godt dere kan:-)

Skjønner så godt hva du mener. Ligger her på sofaen, kvalm, trøtt og uopplagt. Skal ha eksamen på fredag. Har allerede levert sykmelding på 2. Vil så gjerne ha gode karakterer, og vil ikke gjøre eksamen halvveis...

Nå sliter jeg så voldsomt, er et fag jeg vet jeg kunne fått A på, men sånn som situasjonen er nå tror jeg at jeg må være fornøyd med C.... Ufattelig kipt...

Men, men, lite man kan gjøre med situasjonen.

Lykke til med eksamen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...