Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mannen min er bortreist akkurat rundt el neste gang. Jeg bruker å ha el ca dag 19 ( mulig dag 20 - sjekket med el-tester et par ganger, og den har blitt pos dag 18 og 19). Og han er bortreist dag 16-20, og kommer tilbake kvelden 20. Mao for tidlig med sex dag 15 om kvelden, og for sent dag 20 om kvelden :-(( Snakke om dårlig timing!! Uff, ble litt oppgitt jeg nå - liker jo ikke å miste en pp, synes jammen meg dette er tålmodighetsprøve nok. I juli er det 1 år siden jeg ble gravid sist, rart å tenke på i grunnen og så blir jeg litt lei meg fordi dette tar så lang tid.

Ja, ja, får håpe det blir mye fint vær og at månedene går fort da. Neste sjanse blir i juli, men har jo ikke helt gitt opp juni. Kan jo skje mirakler, el på annet tidspunkt osv.

Ha en fin dag, alle kjekke damer her inne, hva skulle jeg gjort uten dere å syte meg litt til :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5089894-uff-er-litt-oppgitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ninni35.

ikke bekymre deg for EL og sånt,bare hopp i senga med gubben når han er hjemme,enten d er sent eller tidlig .for da vet du jo at du har gjort d du kan for en ny spire. enten d klaffer eller ikke. så slipper du å tenke på i ettertid at du burde ha gjort d da eller da eller kanhende at d var da istedenfor. .

jeg har forresten gitt min mann reiseforbud hvis han vil ha baby og d vil han jo. .hehe!!

iallefall til TR kommer da. .

Hei Ninni =)

Skjønner at du stresser litt for at mannen din reiser i den aller viktigeste tida ja!! Vi blir jo så opphengt i dette, og en hel måneds utsettelse er jo bare forferdelig!

Men da sier at han kommer hjem på dag 20, og at du har positiv el-test på dag 18 eller 19, så da er det jo ikke for sent å ha kos på dag 20...

Testen blir jo positiv 1-2 døgn før selve el, og så kan jo egget leve i opptil 2 døgn etter el!!! Derfor Ninni, må du bare satse alt når han kommer hjem, både dag 20, 21 og 22. Det hadde i alle fall jeg villet gjort.

Mannen min skal operere i hofta i juni en gang, og da blir han helt handikappet i forhold til å ha sex i alle fall. Og da minst en måned etterpå.

Så jeg også kjenner litt på desperasjonen i forhold til det.

Det er jo uutholdelig å måtte vente sååå lenge!!

Du har jo rett i at jeg muligens kan være heldig ia, så jeg skal selvfølgelig satse alt om kvelden dag 20. Da har han jo fått spart opp en gjeng soldater også (han skal få klar beskjed om å spare... ;o)

xx fingrene for at det fremdeles er en mulighet. Har tenkt å benytte sjansen til å el-teste denne måneden igjen, så da har jeg jo en viss peiling.. (benytter sjansen når han er litt borte, for han blir stresset av denne testingen)

Ellers når det gjelder mannen din, er det jo forskjellig hvor dårlig man blir etterpå, og så gjelder det å være litt kreativ ift stillinger tenker jeg. Går det ikke med gode gamle misjonæren, så er det like mye sjanse for at soldatene finner veien med andre stillinger også, der damen er mer aktiv om du skjønner hva jeg mener. Men, alt kommer jo an på hvor mye smerter han har. Håper det går bra, og trøsten er jo at du forhåpentligvis får en mye bedre hingst :-) etterpå. Og går det sånn vi vil, så er du jo selvfølgelig gravid før han skal opereres, og da er det jo ikke noe problem :-)

Tusen takk for at dere bryr dere damer, godt å ha dere!

Jo, takk for rådet Ninni!

Det er bare det at han skal forlenge sena som går foran hofteleddet, og da tror jeg ikke det er så lurt om jeg sitter og hopper oppå der... he,he.

Nei, jeg må nok bite i det sure eplet og vente..., men han får kanskje spart opp en hel hær han også da! Det var en lur tanke =)

Ellers så håper jeg selvfølgelig at den bekymringen blir overflødig...

Time will show! Men har liksom ikke troen på det da... av en eller annen grunn... kan du skjønne hvorfor... ;)

Hei

Dag 15 kan jo bli blink! Og når sædcellene lever videre noen dager, kan du matche EL. Jeg ville prøvd å slappe av og ta med den kosen dere rekker. Noen ganger er det lettere hvis man ikke blir litt stressa av dette, har jeg hørt (men dessverre ikke erfart..).

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...