MammaDilla Skrevet 19. mai 2006 #1 Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg hadde et lite håp om at jeg var gravid, men vi var jo bare i vår første pp etter et langt opphold pga sa. Det var fire dager til ikm, og jeg skulle på refleks soneterapi mot migrene. Terapeuten drev å behandlet meg ved å stikke meg på forskjellige steder på øret mitt. Hun forklarte i detalj hva hun fant av slitasje i nakke osv, som førte til migrene. Plutselig spurte hun om det gikk greit med magen min. Jeg svarte bare ja, og det ble hengende i luften. Da jeg kom hjem gikk det opp for meg hva hun kunne ha sett. Gikk rett til apoteket å kjøpte meg en cb, og den av positiv som bare det Spurte henne i dag om det var graviditeten hun hadde ment sist jeg var der. Og ganske riktig... Er helt utrolig hvor en graviditet kan sitte spor på kroppen!! I løpet av to mnd kan hun faktisk se hvilke skjønn det blir, men det får bli hennes lille hemmelighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess30 Skrevet 19. mai 2006 #2 Del Skrevet 19. mai 2006 hm det e jo helt utruli, egentli.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå